וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ברט ריינולדס הלך לעולמו בגיל 82

6.9.2018 / 22:01

השחקן, זוכה שני פרסי גלובוס הזהב ופרס אמי, הלך לעולמו היום בגיל 82 בבית החולים בפלורידה. הוא זכה לפרסום לאחר שכיכב בסרט "גברים במלכודת" ומאז השתתף בעשרות סדרות וסרטים

ברט ריינולדס (2008). Frazer Harrison, GettyImages
ריינולדס/GettyImages, Frazer Harrison

שחקן הקולנוע והטלוויזיה האמריקני, ברט ריינולדס, הלך לעולמו היום בגיל 82. לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, ריינולדס מת בבית חולים בפלורידה. טרם נמסרה סיבת מותו.

ריינולדס נולד במישיגן שבארצות הברית. הוא זכה לפרסום רב לאחר שהשתתף בסרטו של ג'ון בורמן "גברים במלכודת". בשנות השבעים השתתף בסרטי פעולה רבים, ביניהם "משחק מכור", "הפרחח ובת השריף" ו"בית הזונות הקטן והטוב בטקסס". ב-1984 ספג מכה קשה בפניו שבעקבותיה סבל מבעיות בריאותיות. לאחר מספר שנים ניסה לשוב לקולנוע אולם לא הצליח לשחזר את הצלחתו.

בשנות ה-90 השתתף בסרטו של הבמאי פול תומאס אנדרסון "לילות בוגי". הסרט זכה להצלחה גדולה והצליח לשקם את מעמדו של ריינולדס. בזכות הסרט הוא אף זכה למועמדות לפרס האוסקר כשחקן משנה. את האוסקר קטף בסופו של דבר רובין ויליאמס על תפקידו בסרט "סיפורו של ויל האנטינג").

לפני ארבע שנים דווח כי ריינולדס העמיד למכירה פומבית מאות פריטים אישיים, ביניהם גם פרסים ותלבושות מסרטים שבהם כיכב, וזאת כדי להתמודד עם קשיים כלכליים שאליהם נקלע. ב-2010 נאלץ גם למכור כמה מבתיו בשל פשיטת רגל.

ברט ריינולדס. AP
ריינולדס בחודשים האחרונים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully