וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הפלדה פורש: הנרי קאביל עוזב את תפקיד סופרמן בסרטי DC

12.9.2018 / 22:28

השחקן הבריטי תולה את הגלימה ופורש מתפקיד סופרמן, כך מדווחים היום (רביעי) כלי התקשורת בארצות הברית. זה קורה אחרי שמו"מ עם אולפני האחים וורנר, המפיקים את סרטי DC, לא צלח, ובמקביל בכוונתם להשיק מחדש את סרטי הקומיקס שלהם

טריילר "איש הפלדה"/טוליפ מדיה

ה"הוליווד ריפורטר" מדווח היום (רביעי) כי הנרי קאביל פורש מתפקיד סופרמן, שאותו גילם בשלושה סרטים מאז 2013: "איש הפלדה" (שהשיק את היקום הסינמטי של DC Comics), "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"ליגת הצדק". קאביל אמור היה להתארח גם בסרט הבא של DC, "שאזאם", אך המו"מ נכשל, ובמסגרתו החליטו הצדדים גם לסיים את ההתקשרות ביניהם מאחר שלא מתוכנן סרט סופרמן בשנים הקרובות.

על פי הדיווח ב"הוליווד ריפורטר", מקור באולפני האחים וורנר, שמפיקים את סרטי DC, אמר שבדומה לדמותו של ג'יימס בונד, כעבור זמן מה עליהם לחפש שחקנים חדשים שיגלמו את הדמויות המוכרות. זה קורה במקביל לדיווחים על עזיבתו של בן אפלק את תפקיד באטמן, והסרט החדש המצוי בתהליכי עבודה ומוקדש לאיש העטלף מחפש בשלב הזה שחקן צעיר יותר שייכנס לכנפיו.

במקביל מדווח אתר "דדליין הוליווד" כי בוורנר משנים את מרכז הכובד שלהם לכיוונו של סרט "סופרגירל", וכי אין כוונה להשתמש בדמותו של סופרמן בעתיד הנראה לעין. עוד דווח כי כאשר יידרשו שוב לדמותו של איש הפלדה, ישמחו לעשות זאת עם שחקן שחור, או ספציפית כוכב "הפנתר השחור" ו"קריד", מייקל ב' ג'ורדן. כל השינויים והתכנונים האלה נעשים על רקע הנתונים הפושרים של "ליגת הצדק" בקופות.

באשר להנרי קאביל, כמובן לא צריך לחשוש לעתידו התעסוקתי. לאחרונה הוא נצפה גם ב"משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות", ובשבוע שעבר הכריזה נטפליקס כי השחקן יככב בסדרה על פי ספרי וסיפורי הפנטזיה "The Witcher" של הסופר הפולני אנדז'יי ספקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully