וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש מתעד כיצד הארווי ויינשטיין תוקף אישה לפני שאנס אותה

13.9.2018 / 9:30

מליסה תומפסון, אחת המתלוננות נגד מפיק העל, חשפה סרטון המנציח כיצד הוא מנצל פגישה עסקית ביניהם כדי לתקוף אותה. זאת, לדבריה, לפני שאנס אותה. ויינשטיין מכחיש: "תיעוד מניפולטיבי ושקרי"

בסוף החודש יציין העולם שנה לחשיפות הראשונות נגד הארווי ויינשטיין. בזמן שחלף, הצטברו עוד ועוד עדויות על המעשים הנפשעים שלו ושל אושיות הוליוודיות נוספות, והבוקר (חמישי) הצטרפה עוד חשיפה שכזו, והפעם מדובר בתיעוד המנציח את ההתנהלות הנלוזה של מפיק-העל.

מליסה תומפסון, אחת המתלוננות הרבות נגד ויינשטיין, חשפה סרטון שלו המתאר כיצד הוא מנצל פגישה עסקית ביניהם במשרדו בניו יורק בתחילת העשור כדי לתקוף אותה מינית.

הסרטון, שהוצג לראשונה בסקיי ניוז, מתאר כיצד תומפסון נכנסת לחדר ומנסה ללחוץ את ידו של ויינשטיין בנימוס, אך בתגובה הוא דוחף את ידיה הצידה ומחבק אותה. לאחר מכן הוא מתחיל לחפון וללטף אותה, תוך האמירה "זה נחמד, בוא נמשיך ככה".

בהמשך לכך, בקטעים אותם כבר לא רואים בווידאו, הוא דחף את ידו מתחת לשמלה והחל ללטף את הירך שלה. "כשאני מסתכלת בסרטון אני רואה כיצד הוא בוחן את הגבולות שלי ומשתעשע איתי במשחקי כוחות כדי לנצל אותי", מסרה תומפסון לתקשורת הבריטית.

לאחר מכן, וגם זאת בקטעים שנשארים מחוץ לתיעוד, הוא הזמין אותה לחדר מלון סמוך, דחק אותה לפינה ואנס אותה.

נציגיו המשפטיים של וינשטיין, מצדם, הכחישו כי המין היה לא בהסכמה וטענו כי הסרטון ערוך בצורה מניפולטיבית ושקרית.

התיעוד המלא של הסרטון - בסקיי ניוז.

הארווי. צילום מסך
מתוך הסרטון/צילום מסך
הארווי. צילום מסך
מתוך הסרטון/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully