וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההופעה בישראל: דיוויד גטה משדרג את הליין אפ עם רובין שולץ

13.9.2018 / 11:40

בזמן שאמנים אחרים מעדיפים להימנע מהופעות בישראל, דיוויד גטה מחמם מנועים לקראת ההופעה שתיערך בסוף החודש הקרוב עם ליין אפ היסטרי ושחקני חיזוק מבוקשים. נא להתקרחן בהתאם

דיוויד גטה. יח"צ,
מחמם מנועים, דיוויד גטה/יח"צ

לא מתרגש מה-BDS: כפי שדיווחנו מוקדם יותר, בסוף החודש הקרוב ינחת בארץ הקודש אחד מהדי ג'ייז הגדולים בעולם - דיוויד גטה, להופעה רותחת בלייב פארק ראשון לציון. כעת, אפשר גם לספר שגטה מצייד את הליין אפ בכמה שחקני חיזוק נחשקים, אחד מהם הוא המפיק רובין שולץ שינסה להפוך את הערב הזה ללא פחות מאגדי.

רובין שולץ שכבר מחזיק בפרס גראמי אחד, נחשב לסינדרלה של עולם הפופ וכבר שיתף פעולה בעבר עם גטה. עם הזמן הפך לאורח קבוע ומבוקש בפסטיבלים הגדולים כמו טומורולנד ואולטרה. חוץ משולץ, הליין אפ הנחשק ייחתם עם שמות לא פחות רותחים ומוכרים לקהל הישראלי חובב המועדונים כמו שון דורון וסטפן בזבז.

למי שהספיק לשכוח, דיוויד גטה כבר ביקר בישראל בעבר בשנת 2013 והצליח להרים את אחת המסיבות היותר גדולות שנראו פה באזור - ולהפיך חיים בים המלח עם מסיבה שהרקידה כ-20 אלף בליינים עד השעות המוקדמות של הבוקר. כך שרק אפשר לדמיין מה הולך לקרות בראשון לציון עם סאונד של האוס עמוק ולהיטים מוכרים.

כרטיסים בעלות של 239 שקל, ניתן לרכוש באתר ובמוקד זאפה, 9080*.

ההופעה תתקיים במוצאי שבת, 22 בספטמבר, לייב פארק ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully