וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר לטוב ורע: יוצרי "בוג'ק הורסמן" מפנים אצבע מאשימה כלפי הצופים

14.9.2018 / 0:10

אחרי שכבר ראינו אותו בוגד באנשים הקרובים אליו, מדרדר בחורה צעירה עד לאבדון וכמעט שוכב עם קטינה - העונה החמישית של "בוג'ק הורסמן" מפנה את הזרקור אל המעריצים ושואלת: למה לעזאזל אתם אוהבים את בוג'ק? הדרך לתשובה היא תזכורת שמדובר בסדרה הטובה בטלוויזיה

בוג'ק הורסמן. נטפליקס,
הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות/נטפליקס

כמה קטנות:

1. בפרק הראשון של העונה השלישית, בוג'ק מגיע למיטה עם עיתונאית בשם הת'ר שמקליטה אותו בזמן שהוא מתוודה על הסודות שלו. כשהוא מתעורר בבוקר הוא מדבר עם היחצ"נית שלו אנה והיא אומרת לו שהיא מודעת לבעיה ומטפלת בה. בהמשך הפרק היא מספרת לבוג'ק שהעניין טופל, אך אנחנו לא יודעים בדיוק באיזו דרך (בהמשך העונה רואים שאנה נותנת "סקופים" להת'ר בטלפון). עברו שתי עונות ו"הקלטת הלוהטת" שכולנו שכחנו ממנה עושה את דרכה בחזרה לסדרה - מה שמראה איך כל פרט קטן בסדרה מתוכנן על ידי התסריטאים עד לרמת הפרט הכי קטנה. שאפו.

2. סוף סוף זכינו לראות את האירועים שהביאו לכך שטוד התחיל לישון על הספה של בוג'ק.

3. במהלך הפתיח של הפרק הראשון בעונה מופיע בטלוויזיה בסלון של בוג'ק ציור של סקספוניסט עם השנים 1956-2017. מדובר בהומאז' למוזיקאי רלף קרני, מי שהלחין וביצע את קטע הפתיחה של הסדרה, יחד עם אחיינו פטריק קרני, המתופף של להקת הבלאק קיז.

4. כשפרינסס קרוליין מסתובבת בשוק ניתן לראות דמות מקפלת חולצות עם כיתוב עליהן. אם מצליחים לעצור את התמונה בדיוק בפריים הנכון (וזה לא פשוט) ניתן לראות שעל החולצה כתוב: "תפסיקו לעצור כל הזמן ופשוט תצפו בתוכנית".

5. גם בזמן שהוא סובל מכאבים עזים, אחרי שנחבל קשות בעקבות פעלול שהשתבש, בוג'ק לא שוכח את שנאתו העקבית לפילוסוף הצרפתי ז'אן-פול סארטר וטוען שהכאב הפיזי שהוא חש מוכיח שסארטר הוא לא יותר מנוכל. למי ששכח, כבר בעונה השלישית גילינו שבוג'ק לא יכול להשתתף בפסטיבל קאן בגלל שהעם הצרפתי לא סולח לו על אמירותיו נגד סארטר (עליהן סירב להתנצל).

6. למכון הגמילה בוג'ק מגיע עם אותו התיק שאיתו הוא בולש אחרי היחצ"נית שלו אנה בעונה 3. על התיק היה כתוב "שיט של מרגלים", הפעם הוא כתב: "שיט של גמילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully