וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרת שכתבה את "כיצד לרצוח את בעלך" - מכחישה שרצחה את בעלה

20.9.2018 / 10:15

אישה החשודה ברצח בעלה כתבה בעבר מדריך המפרט כיצד ניתן לרצוח את הבעל ולצאת מזה נקייה. ניסיונה להתחמק ממקורביה ואדישותה למותו מוספים לחשד המאוד ברור שהיא השתמשה בעצות שלה עצמה כדי לחסל את בעלה

הסופרת שכתבה את הספר "איך לרצוח את בעלך?" חשודה ברצח בעלה/oregonlive

הנה לכם טיפ ראשון ב"איך לחמוק מרצח?" לא לכתוב על איך לחמוק מרצח. במדריך שכתבה הסופרת ננסי קרמפטון-ברופי, היא מתארת בפרוטרוט כיצד לרצוח את הבעל ולצאת מזה חף מפשע, אבל היא כנראה שכחה את הטיפ הכי חשוב: לא לקחת השראה מהספר שאת עצמך כותבת. ב-5 בספטמבר, כ-7 שנים לאחר שכתבה את המדריך "איך לרצוח את בעלך?", נעצרה ברופי בחשד שרצחה את בעלה - אולם בדיון הראשון בעניין בבית המשפםט השבוע היא הכחישה את ההאשמות וטענה לחפותה.

ברופי בת ה-68 מאורגון, פורטלנד, הוציאה כמה ספרים על מערכות יחסים כושלות, ביניהם "השוטר הלא נכון", שמספר על אישה שמפנטזת על רצח בעלה השוטר המושחת. ספריה, כפי שנכתב בביוגרפיה שלה, "עוסקים בגברים מחוספסים ונשים חזקות, במשפחות שלא תמיד מתפקדות, באושר שבמציאת אהבה ובקושי לשמור עליה". לברופי יש גם בלוג, בו ב-2011 היא כתבה מאמר המסביר כיצד ניתן להיפטר מהבעל ולצאת מזה בחיים. במאמר, שאורכו כ-700 מילה, מופיעים חמישה מניעים וכלי נשק שסופרת מז'אנר מתח רומנטי הייתה בוחרת אילו הייתה צריכה לכתוב על דמות שרצחה את בעלה. במאמר, שהוסר מאוחר יותר מהבלוג, היא הסבירה: "כסופרת בז'אנר אני מבלה זמן רב במחשבות על רצח וכתוצאה מכך על התנהלות משטרתית. הרי אם הרצח אמור לשחרר אותי, אני בהחלט לא רוצה לבזבז את זמני בכלא. תרשו לי לומר, בשביל הרקורד, שאני לא אוהבת סרבלים וכתום זה לא הצבע שלי".

ננסי קרמפטון-ברופי חשודה ברצח בעלה. משטרת אורגון, אתר רשמי
ננסי קרמפטון-ברופי חשודה ברצח בעלה/אתר רשמי, משטרת אורגון

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

גופת האב המתעלל נמצאה בחצר ביתו 12 שנים לאחר שבתו רצחה אותו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully