וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בקקי: "חוליגן אמריקאי" ממשיכה להפוך בדיחות בית שימוש ליצירות נעלות

15.9.2018 / 21:34

העונה השנייה בפרודיית הפשע האמיתי של נטפליקס מנסה להתחקות אחר מי שהכניס חומר משלשל ללימונדה בקפיטריה וגרם לעשרות תלמידים לשלשל במסדרונות, אבל היא כל כך הרבה יותר מזה. למעשה, מדובר באחת הסדרות החכמות, המצחיקות, הרגישות והטובות בטלוויזיה

כל עונה שנייה של כל סדרה מצליחה ומוצלחת היא מלאכה מורכבת. הלחץ על כתפי היוצרים ליצור משהו שיעמוד באותה שורה, שלא לדבר על מעבר לכך, גדול, מאיים ולעתים אף מכריע. יוצרי "חוליגן אמריקאי" ("American Vandal") של נטפליקס - שהעונה השנייה שלה עלתה בסוף השבוע האחרון - מתייחסים אל המשא הזה במפורש באמצעות היוצרים הפיקטיביים של התוכנית, פיטר מלדונדו (טיילר אלוורז) וסם אקלנד (גריפין גלאק). השניים מתארים כיצד נאלצו להתמודד עם נטל הציפיות והתגובות, עד שמצאו סיפור חדש.

אלא שהמקרה של "חוליגן אמריקאי" שונה: מתוקף נקודת המוצא האיפנטילית שלה, לכאורה, היה עליה להוכיח את עצמה כבר מההתחלה. העונה הראשונה של סדרת המוקו-פשע הקומית ניסתה לפענח מי השחית את רכביהם של 27 מורים בתיכון באושנסייד, קליפורניה, בכך שריסס על כל אחד מהם ציור של זין. "חוליגן אמריקאי" לקחה את נקודת המוצא הזו, פרודיה על סדרות דוקו-פשע כמו "הג'ינקס" ו"להפוך אדם לרוצח", והפכה אותה ליצירה שאינה נופלת מאלה שהיא נשענת עליהן. סיפור בלשי מרתק ומדוקדק עם הערות אמיתיות על החברה של ימינו, שבמקרה שלה הוא בני נוער. וכן, גם מצחיק מאוד אגב כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully