וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמות שכולם חיכו לה: חמש סיבות לרוץ לראות את "ונום"

וואלה! NEWS בשיתוף פרסום גולן, וואלה! NEWS בשיתוף פרסום גולן

4.10.2018 / 7:56

יותר מעשר שנים אנחנו מחכים לסרט בכיכובו של ונום, מדמויות הקומיקס הגדולות והמיוחדות בכל הזמנים של מארוול. ב-4.10 זה סוף כל סוף קורה בכיכובו של טום הארדי, שמוכיח שוב שהוא מהשחקנים הטובים בהוליווד. הנה כל הסיבות להאמין שמדובר באחד הסרטים הלוהטים של הסתיו

יח"צ - חד פעמי

כי ונום הוא נבל-העל המושלם גם למי שמתנשאים מעל נבלי-על

אם אתם חסידים אדוקים של עולם הסופר-הירוז, לא צריך לשכנע אתכם לרוץ לראות את "ונום", אבל גם אם אתם ההפך מכך, שווה לכם לתת לסרט הזה צ'אנס, כי הגיבור שעומד במרכזו שונה מכל מה שהכרתם. למעשה, לא בטוח בכלל שצריך לקרוא לו "גיבור-על". אולי "נבל-על" תהיה הגדרה מדויקת יותר.

ונום הופיע לראשונה בחוברות של מארוול בסוף שנות השמונים ומאז מככב תדירות במצעדים של דמויות הקומיקס הטובות בכל הזמנים. מדובר למעשה באלטר-אגו של עיתונאי (אלא מה) בשם אדי ברוק, המוצא עצמו מארח צורת חיים חזירית וטפילית, ואז הופך לאחת הדמויות המורכבות והאפלות שראינו ביקומי הסופר-הירוז, וגם לאחת הקוליות שבהם. בקיצור, גם ובעיקר אם אתם מחזיקים מעצמכם מגניבים מדי לסרטים האלה, "ונום" הוא הסרט בשבילכם.

ונום. פורום פילם,
מתוך "ונום"/פורום פילם

כי הגיע הזמן

זה אמנם הסרט הראשון המעמיד במרכזו את דמותו של ונום, אבל לא הפעם הראשונה שאנו נחשפים לדמות. היא הופיעה לראשונה כבר ב"ספיידרמן 3" בשלהי העשור הקודם, אז גילם אותה טופר גרייס. למרבה הצער, התוצאה לא היתה מוצלחת במיוחד, מה שהעצים עוד יותר את התיאבון לקבל יצירה ראויה בכיכובו של גיבור-העל המיוחד.

התכנונים לעשות זאת החלו כבר לפני כעשור, אבל הפרויקט נתקע כל פעם מחדש. המעריצים חסרי הסבלנות כבר חששו שזה לא יקרה לעולם, אבל הנה - מופע הסולו של ונום עולה לאקרנים, ואפשר רק לקוות כי כגודל ההמתנה, כגודל ההנאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ונום. פורום פילם,
מתוך "ונום"/פורום פילם

כי טום הארדי הוא ליהוק מושלם

ב"ונום" מככב טום הארדי, ומי שעקבו אחרי סרטי פעולה, מלחמה וגיבורי-על בעשור האחרון, כבר מכירים את החוק: אם מדובר בתוצר היסטרי ואפילו היסטורי בז'אנר, אז סביר להניח כי השחקן הבריטי משתתף בו. "התחלה", "עלייתו של האביר האפל", "מקס הזועם: כביש הזעם", "האיש שנולד מחדש", "דנקרק" ועוד - הכוכב המוערך תמיד היה שם ותרם מן האינטנסיביות, החספוס ובצד זאת גם הרגישות שלו.

לא מתייפייף, לא מתחנף - כמו כדורגלן אנגלי, טום הארדי בא לירוק דם ולעשות את העבודה שלו, ועושה זאת תמיד על הצד הטוב ביותר. הליהוק שלו כוונום, אם כך, הוא סיבה להאמין כי מצפה לנו תענוג ברמה גבוהה.

ונום. פורום פילם,
מתוך "ונום"/פורום פילם

כי הסרט בידיים טובות

את "ונום" ביים רובן פליישר, מי שלפני כעשור, נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בהוליווד. הבמאי הצעיר בדיוק הוציא תחת ידיו את "זומבילנד", מסרטי האימה הטובים, המצחיקים והמפתיעים של שלהי העשור הקודם.

ההמשך היה פחות מוצלח: לאחר מכן, פליישר היה חתום כבמאי על "30 דקות או פחות" ו"יחידת הגנגסטרים" שלא הותירו רושם מיוחד, כך ש"ונום" הוא ההזדמנות שלו לקיים סוף כל סוף את ההבטחה שהיה טמונה בו. סביר להניח שהקולנוען יסתער על ההזדמנות במלוא הנחישות, וכיוון שכישרון לא חסר לו, אפשר להאמין שהתוצאה תהיה חיובית -מבחינתו ומבחינת הצופים.

ונום. פורום פילם,
מתוך "ונום"/פורום פילם

כי מארוול לא מאכזבים

הסרט הוא שיתוף פעולה של סוני ושל מארוול, וכשאלוהים חילק את מגע היד המוצלח, מארוול עמדו ראשונים בתור.

בעשור האחרון הגיעו לאקרנים עשרים סרטים של מארוול. אף אחד מהם לא כשל, ורובם גם הרוויחו את ההצלחה שלהם ביושר. בשנה האחרונה המומנטום של המפעל ההוליוודי המשגשג הגיע לשיא חדש, עם "הפנתר השחור" ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף" שהציבו רף חדש של ליטוש, עושר ורלוונטיות לעולם גיבורי-העל.

לאור מגע המידאס של מארוול, אין סיבה לחשוד ש"ונום" לא ימשיך בקו הזה, ואם הוא אכן ימשיך את המומנטום הנהדר, אנחנו מועדים לשמחה.

וואלה! NEWS בשיתוף פרסום גולן, וואלה! NEWS בשיתוף פרסום גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully