וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטרו: בחזרה לסרטיו של דאריו ארג'נטו לכבוד המחווה ליצירתו בפסטיבל הסרטים חיפה

ירון ואג

16.9.2018 / 15:42

קצת לפני שיעלה כאן העיבוד המחודש והמדובר ל"סספיריה", יקרין פסטיבל הסרטים חיפה שייפתח בסוף השבוע את הסרט המקורי, פרי עטו של דאריו ארג'נטו, ואיתו גם פנינה נוספת של הבמאי האיטלקי, "אדום עמוק". מה הופך את שניהם ליצירות כה מופתיות?

יח"צ - חד פעמי

2018 הייתה שנה מורכבת עבור דאריו ארג'נטו בפרט, ומשפחת ארג'נטו בכלל. הבת, אסיה, ניצבה איתנה בראש תנועת MeToo#, עד אשר צצו האשמות שהבהירו שגם היא אינה טלית שכולה תכלת. דאריו, לעמות זאת, מסיים את השנה בקול תרועה יחסי עם צאתו של הרימייק לסרטו המפורסם ביותר "Suspiria", אך גם הוא סבל השנה מפח נפש עם קריסתו של מה שאמור היה להיות סרט הקאמבק שלו "The Sandman", בכיכובו של איגי פופ.

צמד המפיקים המיועדים גייסו עבור "The Sandman" הון התחלתי של 200 אלף דולר דרך אתר מימון המונים - כמעט כולם ממעריציו של הבמאי ברחבי העולם - ונעלמו, לא לפני שהשאירו מאחוריהם הודעה לקונית שטוענת שהסרט יתרחש, אך ללא ארג'נטו. בעולם טוב יותר, יוצר מוכשר כמוהו לא היה זקוק לעזרתם של טיפוסים מפוקפקים בכדי לממן סרט. לצערנו, אנו חיים בעולם שבו במאים נשפטים לפי סרטם האחרון - וחמשת סרטיו האחרונים של הקולנוען האיטלקי היו הרבה פחות מבינוניים, אם להשתמש בלשון מעודנת.

דאריו ארג'נטו. GettyImages
דאריו ארג'נטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully