וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצב הזה, גם נועה קירל תתחתן בקרוב

אמיר צומר ואיתן שפיר

28.9.2018 / 0:00

איך חתונת הבזק של ביבר קשורה לזוג צעיר מפורסם ישראלי, כולם מכירים את דנה אינטרנשיונל - אבל בעתיד תזכרו גם את נטע ברזילי? וגם: למה אתם חייבים לארח את גל גדות בסוכה שלכם. האזינו לפופולר - פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

נועה קירל פופולר 4/וואלה! NEWS

כולם שרים איתם, מוחים בגלל דמעה בחשכת אולם הקולנוע ומתרגשים לראות אותם על הבמה. כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים המעניינים והאמנים שעושים אותם פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית החדש של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות הפופולרית, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

בפרק 04# של פופולר, אמיר ואיתן מדברים על על חתונת הבזק של ג'סטין ביבר לדוגמנית בת 21 וטרנד הכוכבים הצעירים שבוחרים להתחתן בגיל צעיר מאוד - רק בגלל שהקריירה שלהם משפיעה על כל כך הרבה אנשים אחרים - ואיך זה קשור לקשר הרומנטי של נועה קירל ומשתתף "הכוכב הבא" יונתן מרגי. בנוסף, מפטפטים על הסוכה של גל גדות, למה הראפר דרייק חייב להגיע לארץ, התערוכה שמוקדשת לסטייל של הדיווה הישראלית דנה אינטרנשיונל ומה הסיכוי שנטע ברזילי תישאר בתודעה בעוד 20 שנה?

ג'סטין ביבר. וואלה! מזל טוב
נשואים טריים? ג'סטין ביבר והיילי בולדווין/וואלה! מזל טוב
דנה אינטרנשיונל. ניר פקין
תמיד בסטייל. דנה אינטרנשיונל/ניר פקין
נטע ברזילי. אורית פניני,
אייקון לעתיד? נטע ברזילי/אורית פניני
נועה קירל ויונתן מרגי. אינסטגרם, צילום מסך
יסיימו כמו ביבר. נועה קירל ויונתן מרגי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully