וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תמונות העירום של קנדל ג'נר הגיעו לרשת?

אמיר צומר ואיתן שפיר

5.10.2018 / 0:13

ליידי גאגא עשויה לזכות בפרס האוסקר בשנה הבאה, מה ההבדל בין מעצבי אופנה הישראלים למקבילים הגדולים מעבר לים, וגם: איך תמונות עירום של קנדל ג'נר הגיעו לרשת? האזינו לפופולר - פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

כולם שרים איתם, מוחים בגלל דמעה בחשכת אולם הקולנוע ומתרגשים לראות אותם על הבמה. כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים המעניינים והאמנים שעושים אותם פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית החדש של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות הפופולרית, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

בפרק 05# של פופולר, אמיר ואיתן מדברים על "כוכב נולד", הלהיט הקולנועי החדש שיכול להביא לבראדלי קופר וליידי גאגא את פרס האוסקר או גלובוס הזהב - ממש כמו שקרה בעבר לזמרות שר או מדונה, לעומת כישלונם של אמנים אחרים כשחקנים. מה גורם למעצבי אופנה בחו"ל להפוך לכוכבים, לעומת המעצבים הישראלים שנשארים מאחורי הקלעים; ההצלחה של ניבר מדר הישראלית ב"ספורטס אילוסטרייטד" וגם למה צילומי העירום של כוכבת הריאליטי קנדל ג'נר שדלפו לרשת שונים מאלה שדלפו של ג'ניפר לורנס או מיילי סיירוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תדגמן בספורטיביות. ניבר מדר/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליידי גאגא. GettyImages
שווה אוסקר? ליידי גאגא/GettyImages
פרויקט מסלול - גמר. יוני המנחם,
לא הצליח במיוחד בארץ. פרויקט מסלול הישראלי/יוני המנחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully