וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום הבלתי אפשרי: "מטורף" של נטפליקס היא מסע מוזר, מענג ומזכך

21.9.2018 / 0:00

אף שהביזאריות בפרקים הראשונים של "מטורף" עלולה להתיש, דרמת המד"ב בכיכובם של אמה סטון וג'ונה היל נוברת בטראומות של הגיבורים באופן שמחבר אותנו אליהם. וכמו טיפול פסיכולוגי מוצלח, המסע אל נבכי נפשם מזכך ומתבהר ככל שהוא מתקדם

יח"צ - חד פעמי

כמה מהרגעים והפרקים הכי זכורים בטלוויזיה האמריקאית הם כאלה של חלומות והזיות. "טווין פיקס", "האוס", "חשיפה לצפון", "באפי קוטלת הערפדים", "בלשים בלילה", "הנותרים", "הסופרנוס" כמובן, ורבות אחרות. עבור היוצרים מדובר בכר פורה לברוא בו יקום שלם ושונה בתכלית, הומה מפרטים קטנים שכיף למצוא ולפענח, עמוס הרפתקאות וגיחות אל ז'אנרים שונים שחורגים לחלוטין מהמתכונת הרגילה של התוכנית ומהעולם האמיתי. הכל כדי לחקור את הפסיכולוגיה של הדמויות, להגשים על הקנבס את המסע שהן עוברות בדעתן. זו, על רגל אחת, מהותה של "מטורף" ("Maniac"), מיני-סדרת המד"ב החדשה בכיכובם של אמה סטון וג'ונה היל, שזמינה החל מהיום (שישי) בנטפליקס.

"היפותזה: כל העולמות שכמעט היו, חשובים באותה מידה כמו העולם שאנו נמצאים בו", אומר קולו של ג'סטין ת'רו בדקות הפותחות שלה. העולם שמציגה "מטורף", שיצר תסריטאי "הנותרים" פטריק סומרוויל, הוא מאלה שכמעט היו. הוא נראה כמו האייטיז שלנו, אותה אופנה, מוזיקה, סיגריות בחדרים סגורים ומחשבים עם צג ירוק. אפילו הלוגו של הסדרה הוא טייק על הלוגו הנושן של IBM. במקביל, מדובר במציאות מאוד שונה, שנראית קצת כמו האופן שבו דורות קודמים תפסו את העתיד. פרסומות ניאון זרחניות משתלטות על גשרים ועל בניינים, את הרחובות מנקה רובוט סניטריה קטן וחמוד, אנשים יכולים לשחק שחמט עם בובת קואלה סגולה, לשכור "חבר-פרוקסי" כדי שימלא חלל רגשי, וכן להשתמש בשירותיהם של מקריאי פרסומות שמתלווים אליהם ובכך להרוויח כסף עבור נסיעות, אוכל וכיו"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully