וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אימה אמריקאית: אפוקליפסה": לא יצירת אמנות, לא אלגוריה ובהחלט לא טלוויזיה טובה

25.9.2018 / 12:22

עזבו את זה ש"אימה אמריקאית: אפוקוליפסה" לא מפחידה ולא אמינה - היא פשוט מעליבה. העדפת הסגנון, הקאמפ והפומפוזיות השאפתנית הזו על פני עלילה הגיונית או מתקבלת על הדעת מגיעה כאן לשיאים חדשים של גיחוך

אימה אמריקאית: אפוקליפסה, שרה פולסון, ג'ואן קולינס. יח"צ,
אל תראו את העונה החדשה של "אימה אמריקאית"/יח"צ

"המשוואה פה צריכה להיות פשוטה - 'אימה אמריקאית' מפחידה אתכם עם קלישאותיה האפקטיביות? זה עובד עליכם? אתם מפיקים מזה הנאה? אז תמשיכו לראות" - כך כתב כאן מבקר לא החלטי לפני שנתיים. הוא כעת בטח בועט בעצמו, כי כל המציל נפש אחת כאילו הציל וכו', ואם היה אפילו מישהו אחד שהקשיב לו ונפל שוב בפח האשפתי הזה של ריאן מרפי, הרי זה עולם ומלואו שצריך לכפר עליו.

הפעם המשוואה אכן פשוטה - אל תראו את העונה החדשה של "אימה אמריקאית". זה ככל הנראה הדבר הכי דבילי שיש לטלוויזיה האמריקאית להציע, וזה כולל סיטקומים של נטפליקס, מהדורות חדשות של פוקס ניוז ואת הגירסה החדשה של "חוף ג'רזי". אפשר כמובן לכתוב שזה צפוי שאחרי שבע עונות ייגמרו לריאן מרפי ובראד פלצ'וק הרעיונות, שהעונה הזו פותחה בזמן שהראש של מרפי היה עמוק בתוך החוזה השמן שלו עם נטפליקס בעוד טים מייניר (התסריטאי היחיד בחבורה שעוד יודע לכתוב) כבר היה עסוק בלנהל את "מוקד 911", אבל אלה רק תירוצים תירוצים. "אימה אמריקאית: אפוקליפסה", או לפחות חלקים נרחבים שלה, הייתה בקנה כבר כמה שנים בתור זו שמאחדת בין גיבורי העונה הראשונה של האנתולוגיה לאלה של העונה השלישית, ועם ההבטחה המסתורית הזו פותו יותר מ-3 מיליון מעריצים שרצו לראות איך לעזאזל זה יקרה בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully