וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סברינה המכשפה הצעירה" חוגגת 22: אבל מה אתם באמת זוכרים?

26.9.2018 / 0:00

איך קוראים לחתול השחור של סברינה? למה בכלל הוא מדבר אנגלית? ואיזה סוד מסתירה המשפחה? רגע לפני עליית הספין אוף בנטפליקס, החלטנו לבדוק מה אתם באמת זוכרים מסדרת הנוער הקסומה, שהשבוע לפני 22 שנה הגיחה אל חיינו

סברינה המכשפה הצעירה. Nickelodeon, צילום מסך
מתגעגעים? מתוך "סברינה המכשפה הצעירה"/צילום מסך, Nickelodeon

ב-26 באוקטובר הקרוב, תעלה גרסת החידוש האפלולית והמותחת "ההרפתקאות המצמררות של סברינה" בנטפליקס. השם מצלצל לכם מוכר כמובן, כיוון שמדובר בספין אוף המשלב את הסדרה "ריברדייל" עם סדרת נוער כיפית, אהובה ונוסטלגית אחרת: "סברינה המכשפה הצעירה" מהניינטיז, בכיכובה של מליסה ג'ואן הארט, שחוגגת מחר (חמישי) 22 סתווים לעלייתה. כן, זה הזמן להרגיש זקנים ולהתגעגע למריבות על השלט ולערוץ 6.

למקרה שאתם סקרנים, בגרסה המחודשת (והמצמררת על פי ההבטחות) תגלם את סברינה המכשפה והטינאייג'רית קירנן שיפקה בת ה-18, שמוכרת לכם יותר כסאלי דרייפר מהסדרה "מד מן". בפרק הראשון תחגוג סברינה יום הולדת 16, אך תיאלץ לבחור בין חיי מכשפה פתלתלים ומתישים, לבין חיים פשוטים של בני אדם נטולי כוחות על. היוצרים מצדם מבטיחים יותר מתח ופחות פאן, ועוד לא ברור אם הדודות המפורסמות והחתול השחור והמדבר יעברו גם הם לבית החדש בענקית הסטרימינג. אבל עד שנטפליקס תשיק אותה ב-26 באוקטובר, אנחנו כאן כדי לבדוק מה אתם באמת זוכרים מהגרסה הנוסטלגית הישנה והטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully