וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר מספר NN7687: כך ייראו החיים החדשים של ביל קוסבי בכלא

27.9.2018 / 13:10

אתמול (רביעי), החל הבדרן לשעבר ביל קוסבי, לרצות את עונש המאסר שלו - לאחר שהורשע בשלושה סעיפים של תקיפה מינית חמורה. מי יורשה לבקר אותו? מה יאכל מדי יום? ואיך ייראו תנאי הבידוד שלו באחד ממתקני הכליאה היוקרתיים במדינה?

ביל קוסבי. Getty Images, GettyImages
האסיר NN7687, ביל קוסבי/GettyImages, Getty Images

הבדרן לשעבר, ביל קוסבי, או אם לדייק - אסיר מספר NN7687, החל לרצות את עונש המאסר שלו בכלא כבר מאתמול (יום רביעי). נכון לעכשיו, קוסבי ישהה במתקן הכליאה שבפנסילבניה בשלוש השנים הקרובות לפחות, בתא מבודד בגודל של 7 עד 13 מטרים עם קירבה למרפאה. כל זאת מתוך חשש לחייו ובשונה מ-3830 האסירים האחרים במקום ששוהים בתאים משותפים וישנים במיטות קומותיים. כרגע לא ברור אם יעבור בעתיד לחלל דומה.

"אנו נוקטים בכל הצעדים ההכרחיים כדי לדאוג לביטחונו של מר קוסבי ורווחתו הכללית בכלא", הסביר ראש מחלקת הענישה של פנסילבניה, ג'ון ווצל. "המטרה לטווח הארוך היא כן למקם אותו עם שאר האסירים, כדי להכניס אותו לתוכנית הנדרשת לתהליך המאסר שלו", הוסיף בהצהרה לתקשורת.

מתקן הכליאה בו ישהה קוסבי נחשב לאחד מהיוקרתיים והמאובטחים במדינה, הוא ממוקם כ-45 דקות נסיעה מהעיר פילדלפיה ועלות ההקמה שלו עמדה על כ-400 מיליון דולר. במהלך שהותו, קוסבי יהיה רשאי לבצע שיחות טלפון ולקבל עד חמישה אורחים מדי יום ביקורים (לא כולל עורכי דין). מגע פיזי במהלך הביקורים יותר בפיקוח בלבד, כפי שמתאפשר כיום לרוב האסירים במתקן. בעשרת ימיו הראשונים למאסר, יורשו לבקר אותו עורכי דין ויועצי דת בלבד.

ביל קוסבי. ביל קוסבי, GettyImages
ירצה 3 עד 10 שנות מאסר/GettyImages, ביל קוסבי

הלו"ז היומי בכלא די דינאמי. בכל יום מתקיימות ארבע ספירות (בדיקות נוכחות במהלכן האסירים חייבים להימצא בתוך תאם). הראשונה ב-2 בלילה, שנייה ב-12 בצהריים, שלישית ב-6 וחצי בערב ורביעית ב-9 בערב. בענייני קולינריה, קוסבי יוכל לאכול פירות או דגנים עם חלב ולשתות קפה כמובן בבוקר. בימי שבת יוגש פנקייק. ארוחות הצהריים והערב מגוונות יותר ואף יציעו פיצות, המבורגרים, חזיר צלוי או המבורגר מטופו. לשמחתו הרבה של קוסבי, לקינוח יוגש לרוב פודינג שוקולד - זה שכל כך מזוהה איתו.

כחלק מתנאי כליאתו, קוסבי יידרש להגיע למפגשי ייעוץ לעברייני מין - מאחר והוגדר על ידי השופט כ"טורף אלים מבחינה מינית". ואם ירצה, יוכל לעבוד בעבודות תחזוקה של הכלא, בספרייה, בקפלה (בית תפילה), במתקן הרפואי או במטבח עבור 19-42 סנט לשעה. בהחלט תעריף חדש בעולמו של הבדרן הנערץ.

נכון לעכשיו קוסבי מבודד ויוכל לצאת להתרענן בחצר קטנה הסמוכה ליחידת הכליאה שלו, בדומה לשאר האסירים. כשעתיים בבוקר ושעתיים אחר הצהריים. בתקופה הקרובה את חלק מזמנו יעביר בבדיקות רפואיות ופסיכולוגיות - לאחר שפרקליטיו טענו שהוא חלש, מבוגר וחולה מדי כדי לשרוד בכלא.

ביל קוסבי. Getty Images, GettyImages
הכוכב של קוסבי יישאר במקומו/GettyImages, Getty Images

למקרה שתהיתם, הכוכב של קוסבי שנעוץ על שדרת הכוכבים המפורסמת בלוס אנג'לס, יישאר במקומו למרות קולות המחאה שדורשים להסיר אותו. בהודעה רשמית שנמסרה, הובהר כי מדובר במחווה המעריכה את פועלו והישגיו המקצועיים בלבד של קוסבי ולא מהווה מדד לטיב אישיותו. כך שלמרות הבקשות, הן ייאלצו להידחות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully