וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר לא טוב, קפיצות בזמן ומלחמה בקרטל: סקירת הסדרות החדשות

28.9.2018 / 0:00

עיבוד של נטפליקס לקומדיה ישראלית מצליחה, ספין אוף לסדרת פשע אהובה אבל נמרחת, זוג נשוי חמוד שבודק אם יחסיו ישרדו לנצח, צעירה המתמודדת עם חייה כאלמנה ונוסעי טיסה שקופצים בזמן. סקירת הסדרות החדשות

יח"צ - חד פעמי

כנופיית המאיה (.Mayans M.C)

מה: ספין אוף של רשת FX ל"ילדי האנרכיה", שמתמקדת בכנופיית המאיה, שכבר הכרנו בסדרה האם. איזי רייס הוא גבר צעיר וחכם שהסתבך עם החוק, וכעת, משוחרר טרי מהכלא, הוא יוצא לבנות לעצמו שם במציאות הקשוחה של גבול קליפורניה-מקסיקו ומסתבך בין מספר כוחות שמושכים לכיוונים שונים (משודרת גם ב-yes בימי שני).

מה חשבנו: למודי קורט סאטר ו"ילדי האנרכיה" עשויים להגיע לסדרת הבת בלי הרבה חשק, ואי אפשר להאשים אותם (כלומר אותנו). סדרת המקור איבדה את דרכה באמצע הדרך ובכל זאת סחבה ארבע עונות נוספות, רוויה אינטריגות משפחתיות מקושקשות עמוסות טסטוסטורון, קרבות יריות חד צדדיים ומבטא אמריקאי גרוע של צ'ארלי הנאם. כך שיש משהו סמלי מעבר לכוונה המקורית בשוט שפותח את "כנופיית המאיה" - אופנוע דורס גופת עורב, העוף שליווה את חיי הסדרה הקודמת. "כנופיית המאיה" מזכירה שסאטר יודע איך ליצור סדרה מהנה וקולחת, שכדרכו מלאה בגווני אפור הדואגים לא להפוך אף דמות לחיובית מדי או שלילית מדי.

מה שעובד כל כך טוב בסדרה הוא בעיקר הסיטואציה הבלתי אפשרית של איזי, הגיבור. הוא מוצא את עצמו קרוע בין שלוש חזיתות שונות המאלצות אותו לשנות או להסתיר על בסיס קבוע את הנאמנויות האמיתות שלו. לכך אפשר להוסיף את העימות המרכזי בסדרה - בין הקרטל לבין אויב חדש שקם לכלותו, כשבתווך כנופיית המאיה הנאלצת להילחם עבור צד שהיא לא בהכרח מעדיפה. האויבים האלה הם הברקה לשמה, ומעניין לראות לאן הסדרה תיקח את זה, עם תקווה גדולה שבניגוד להורתה, היא לא תשתרך ותימרח שלא לצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully