וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודישן של גל גדות מול הומר סימפסון: קבלו הצצה מיוחדת

29.9.2018 / 9:23

הבוקר שוחרר קטע ארוך יותר מתוך פרק הפתיחה של העונה ה-30, שבו תככב גם דמותה הצהובה של גל גדות כשהיא עורכת אודישן מול הומר סימפסון. גדות תורמת את קולה לדמותה המצוירת. בתוך כך דווח כי גדות תצטרף לקאסט הנוצץ של הסרט "מוות על הנילוס" שיביים קנת' בראנה

האודישן של אמילי דשנל ושל גל גדות מול הומר סימפסון

מחר בערב תצטרף גל גדות לרשימה מפוארת של אושיות תרבותיות שזכו לככב ב"משפחת סימפסון". כוכבת "וונדר וומן" תעשה זאת כבר בפרק הפתיחה של העונה הקרובה, שתהיה השלושים בתולדותיה של הסדרה המופלאה. במסגרת עלילת הפרק ששמו "Bart's Not Dead", שישודר כאמור בלילה שבין ראשון ושני (שעון ישראל), נזכה לראות גרסה צהבהבה של הכוכבת הישראלית, שגם תתרום את קולה לדמותה המצוירת.

היום, נחשפה טעימה נוספת וארוכה יותר מן הפרק, שבו עורכים הומר סימפסון ושכנו נד אודישנים לגדות ולאמילי דשנל. באחד הקטעים, הומר הנבער שואל את גדות בזלזול - "במה עוד היית חוץ מאשר ב'מהיר ועצבני'". היא עונה לו במבטא ישראלי למהדרין - "את 'וונדר וומן ראית'?" ובתגובה הוא אומר "אני נרדם ישר כשאני רואה את הלוגו של DC", בהתייחסו לבית היוצר הנודע לשמצה של סרט זה ושל "באטמן נגד סופרמן", "ליגת הצדק" וזוועות קולנועיות אחרות מהשנים האחרונות. בהמשך שואל הומר את גדות אם תסכים לעשות שימוש ביכולותיה העל-טבעיות "ולחטוף את ג'ין הקמן". "לא", משיבה גדות.

כבר כמה שנים טובות שפרקים חדשים של הסדרה לא משודרים בישראל, כך שמעריציה ו/או המעריצים של גדות ייאלצו למצוא דרכים אחרות למצוא בפרק, אם ירצו בכך.

גל גדות ב"משפחת סימפסון". אולפני פוקס,
וכך נראית דמותה של אמילי דשנל/אולפני פוקס

בתוך כך, היום דווח כי גל גדות צפויה להצטרף לקאסט של הסרט "מוות על הנילוס", סרט ההמשך ל"רצח באוריינט אקספרס" המבוסס על ספרה הקלאסי של אגתה כריסטי. לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, גדות מנהלת משא ומתן להצטרף לצוות השחקנים, שכולו על טהרת מיטב הכוכבים הכי נוצצים, בסרט הבלשי בבימויו ובכיכובו של קנת' בראנה. בקנה של גדות צפויים גם "וונדר וומן 1984", סרט ההמשך ללהיט שיתרחש הפעם באייטיז, וכן דיבוב בסרט ההמשך של "ראלף ההורס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully