וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה שגרמה ל-4,000 פרידות ו-17 גירושים ב-10 ימים

5.10.2018 / 23:48

בתחילת ספטמבר עלה בנטפליקס מופע הסטנדאפ של דניאל סלוס שמפריך את התיאוריה שלפי "לכל בנאדם יש מכסה". מאז שעלה המופע הזה, סלוס לא מפסיק לקבל הודעות מזוגות שנפרדו "בזכותו"

Daniel Sloss: Live Shows | Stand-up Special Official Trailer [HD] | Netflix

אם גם אתם מהמכורים לנטפליקס, בוודאי חלקכם נחשפתם לסטנדאפיסט הצעיר דניאל סלוס, או יותר נכון למופע של דניאל סלוס. אם לא עשיתם את זה עדיין ואתם מתכוונים לצפות בו, קחו בחשבון שהוא עשוי להשפיע בצורה דרמטית על חיי הנישואים שלכם (או על הזוגיות למי שלא נשוי).

במופע הסטנדאפ של סלוס שעלה לנטפליקס רק בתחילת ספטמבר, הוא מפריך את הרעיון או התפישה המוכרת שלפיה לכל סיר יש מכסה, או שלכל אדם יש את החצי השני שמתאים לו. במופע שלו הוא מסביר את התיאוריה הזו: "אם אתה לא עם בת זוג, אתה שבור. אם אתה לבד, אתה לא מושלם. אם אתה לבד אתה לא שלם. אנחנו מכניסים את הבנאדם (f***ing person) הזה בכח לחיים שלנו בגלל שאנחנו מעדיפים להיות עם סתם מישהו מאשר לבד ומתפשרים על הבנאדם הלא נכון כדי לא להיות לבד חס וחלילה".

דניאל סלוס.
הפך להיות גורו של גירושים. דניאל סלוס

לכאורה זה נשמע כמו עוד מופע סטנאדפ שגרתי, אבל מסתבר שהמופע הזה השפיע על הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם, וחלקם גם דאגו להבהיר את זה לסלוס ברשתות החברתיות.

אחת מהן כתבה לו: "היי דניאל, אני בת 23 ואני רוצה שתדע שהתגרשתי בזכותך אחרי שלוש שנים של נישואים כושלים. היו לי הרבה חששות אם לעשות את זה אבל אחרי שצפיתי בתכנית שלך הבנתי שזו ההחלטה הנכונה. החלטתי שזה בסדר לעשות את זה ומגיע לי יותר".

בראיון שערך לא מזמן אצל קונאן אוברייאן הוא התייחס לתופעה ואמר: "המערכון הזה אורך 20 דקות ולא היתה לי כוונה להפריד בין זוגות. זה מכתב אהבה לאנשים הרווקים, ומצביע על כך שברוב הזמן עדיף להיות לבד מאשר להיות ביחסים".

סלוס טען בראיון שמאז שהוא עלה בנטפליקס, המופע הזה גרם ב-10 ימים ליותר מ-4,000 פרידות של בני זוג ו-14 גירושים. מאז הראיון סלוס קיבל עוד שלוש הודעות של בני זוג שהתגרשו בגלל המופע, אז אם היחסים בינכם לבני הזוג שלכם לא ממש יציבים, מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתם צופים בו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בו מספר על הבדיחה שגרמה לפרידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully