וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "כוכב נולד" עם ליידי גאגא: סיפורן של המוזיקאיות שעברו למסך הגדול

3.10.2018 / 16:48

בריטני התרסקה, שר זהרה ומדונה דישדשה. לרגל "כוכב נולד", תפקידה הקולנועי המשמעותי הראשון של ליידי גאגא, בדקנו מאיזה תקדימים היא צריכה להיזהר ולאן היא צריכה לשאוף במעברה למסך הגדול

AP

כחודש לאחר הפרמיירה העולמית שלו בפסטיבל ונציה, בסיומה הוכרז מיידית כאחד הסרטים האמריקאים הגדולים של השנה וכפייבוריט לאוסקר, "כוכב נולד" עולה לאולמות בסוף השבוע. מדובר בגלגול נוסף של הקלאסיקה משנות השלושים, שכבר זכתה לשלל עיבודים, על מוזיקאי פופולרי ואלכוהוליסט שלוקח תחת חסותו זמרת צעירה, והיא הופכת לאהובתו ועם הזמן גם למצליחה בהרבה ממנו.

את המוזיקאי מגלם בראדלי קופר, שגם ביים את "כוכב נולד" בעבודתו הראשונה מאחורי המצלמה, אבל הסיפור האמיתי כאן הוא מי שמככבת בצידו - ליידי גאגא, המשחקת את הזמרת הצעירה בתפקיד הקולנועי הגדול הראשון. כמובן שהיא גם שרה בסרט, והלהיט שלה, "Shallow", מסומן כמועמד מוביל לזכות באוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר.

לרגל עליית הסרט וטבילת האש של גאגא, נזכרנו בעוד כמה מוזיקאיות שעשו את המעבר למסך הגדול. הרשימה מתחלקת לכאלה שהצליחו בכך, כאלה שנכשלו וכאלה שדישדשו. לשם מיקוד, ההתייחסות היא רק לאמריקאיות ורק לכאלה שגם בשנים האחרונות אפשר היה לראות אותן על הבד - לכן לא תמצאו כאן את קיילי מינו ואת דבי הארי, למשל.

שני דברים שחשוב לומר: כתבה זו מבוססת על פרויקט דומה שפרסמנו בהקשר אחר בתחילת העשור, אך כמובן שמאז היו המון עדכונים ושינויים; כמו כן, מעניין לציין כי רבים מן השמות שמופיעים כאן, למשל ריהאנה וביונסה, הוזכרו כמועמדות לככב בגרסה החדשה של "כוכב נולד", עד שבסופו של דבר ליידי גאגא לוהקה לתפקיד.

כוכב נולד (2018). פסטיבל ונציה,
כמה רחוק היא תגיע? ליידי גאגא ב"כוכב נולד"/פסטיבל ונציה
seperator

רוצים לזכות בזוג כרטיסים לקולנוע? השתתפו הערב ב-18:00 בחידון "קוויקס" על "כוכב נולד". להורדת האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully