וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי ההולנדי אפרוג'ק ישוב להופעה בישראל

4.10.2018 / 10:00

לאחר מספר הופעות בארץ והברזה אחת ברגע האחרון, הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי ההולנדי ניק ואן דה וול, הפועל תחת השם אפרוג'ק, ישוב אלינו בחודש הבא. אפרוג'ק הופיע לא פעם במצעד עשרת הגדולים ב-"DJ Magazine". כל הפרטים

הדי ג'יי ניק ואן דה וול (אפרוג'ק). יח"צ,
אפרוג'ק/יח"צ

הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי ההולנדי ניק ואן דה וול, הפועל תחת השם אפרוג'ק (Afrojack), ישוב להופעה בישראל שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב ב-8 בנובמבר. אפרוג'ק הופיע לא פעם בעשרת הגדולים ברשימת 100 הדי ג'אים הטובים ביותר ברשימת 10 הטובים ביותר ב"DJ Magazine". הוא הופיע בעבר כמה פעמים בישראל. בשנת 2012 ביטל את הופעתו ברגע האחרון במסיבת ראש השנה בגני התערוכה בתל אביב, ואמר כי הסיבה לכך היא מחלה.

אפרוג'ק, שבשבוע הבא יהיה בן 31, התחיל לתקלט כבר בגיל 14. בשנת 2007 ייסד את הלייבל Wall וכן הוציא את יצירתו הראשונה תחת הכינוי אפרוג'ק, "In Your Face" שמה. הוא פרץ עם השיר "Take Over Control" עם הזמרת ההולנדית אווה סימונס. בשנת 2014 הוציא את אלבום הבכורה שלו, "Forget the world". בסינגל הראשון מתוכו, "As Your Friend", היה שיתוף פעולה עם כריס בראון. עוד שיתף פעולה במהלך הקריירה עם דיוויד גואטה, דיפלו, סנופ דוג ועוד. בנוסף, הוא הפיק את אלבומה השני של פריז הילטון, שגם היתה בת זוגו במשך חצי שנה. בחודש שעבר הוציא אי.פי (אלבום קצר) בשם "Press "Play.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על הבאתו לארץ חתומים סאס הפקות - איתן סלימי. הכניסה מגיל 18 בלבד. מחיר כרטיסים: 250 שקלים. בקנייה מוקדמת: 220 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפרוג'ק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully