וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא לכבות טלפונים ולהוריד את כל הבגדים: הקרנת סרט בתל אביב תתקיים בעירום מלא

8.10.2018 / 11:04

לראשונה בתולדות השוק הישראלי, סרט יוקרן בפני קהל עירום. יהיה זה כמובן הלהיט הצרפתי "נורמנדי בעירום", והכניסה אפשרית לקהל הרחב, כל עוד שיביא מגבת לשים על המושב

יח"צ - חד פעמי

בשנים האחרונות, ראינו כל מיני סוגים של הקרנות קולנוע מיוחדות בישראל - למשל, הקרנה של "החיים הסודיים של חיות המחמד" בפני כלבים וכיוצא בכך, אך דבר כזה עוד לא היה: ביום חמישי הקרוב, ה-11.10, אמורה להתקיים הקרנה מיוחדת במיוחד של "נורמנדי בעירום", וכיאה לשמו של הסרט הצרפתי, היא תיערך בעירום.

הסרט החביב, שעלה כאן לאקרנים בסוכות וזוכה להצלחה מסחרית נאה, עוקב אחר צלם סטייל ספנסר טוניק המגיע לעיירה באזור הצרפתי בשמו הוא נקרא, ומארגן בו צילום עירום המוני. המשתתפים הם כולם אנשים מן היישוב, ולא בהכרח כאלה עם נתונים פיזיים מרשימים, ואפשר להאמין שזו תהיה הסיטואציה גם בהקרנה.

נורמנדי בעירום. סרטי נחשון,
לכל דבר יש פעם ראשונה. מתוך "נורמנדי בעירום"/סרטי נחשון

האירוע יתקיים בשיתוף עם תנועת פשטות לעירום חברתי, שסיפורה מתכתב עם זה של הסרט, כיוון שקמה כאן בתחילת העשור בעקבות צילום העירום ההמוני של ספנסר טוניק בים המלח. זו תנועה שמטרתה המוצהרת, לפי פרסומיה הרשמיים, היא "להפיץ את העירום החברתי, על ידי הפקת אירועי עירום חברתי ויצירת דיון ציבורי ופעילות למען חקיקה מתאימה בנושא. בנוסף שם לו הארגון למטרה לקדם רעיונות וערכים נוספים התואמים את האידאולוגיה שמאחורי העירום החברתי כגון: קבלה עצמית, חירות אישית, שוויון מגדרי, ערעור על אידיאל היופי, מאבק בתרבות האונס ועוד"

האירוע יתקיים באולם קולנוע באזור תל אביב ששמו לא פורסם, אך מי שמעוניין בפרטים ובהשתתפות יכול לתאם הגעת במייל pashtut.org@gmail.com. הבאים והבאות יתבקשו לפשוט את בגדיהם ובגדיהן, להניח מגבת על הכיסא ואז לצפות בסרט בנחת - ובעירום.

עוד באותו נושא

הבמאי שהפשיט מאות אנשים: ריאיון עם יוצר "נורמנדי בעירום"

לכתבה המלאה
נורמנדי בעירום. סרטי נחשון,
הפופקורן על חשבונכם. מתוך "נורמנדי בעירום"/סרטי נחשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully