וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אליטה": הסדרה החדשה של נטפליקס רוצה להפוך ל"בית הנייר" הבאה

בן בירון

8.10.2018 / 12:14

שלושה מכוכבי "בית הנייר" עשו את דרכם אל "אליטה", סדרת המתח החדשה של נטפליקס שאמורה למלא את החלל עד שתגיע העונה השלישית. התוצאה היא סבוניית נעורים עשויה היטב ומלאה בטוויסטים טלנובליים ובסקס לוהט שרובו, יש להודות, מיותר ולא אמין

יח"צ - חד פעמי

אולי לא שמתם לב אבל מאז שנטפליקס נכנסה לחיינו, העולם הטלוויזיוני שלנו הועשר בהרבה יותר שפות. כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית שלה, ענקית התוכן האמריקאית מציפה את שירותיה במאות סדרות מרחבי העולם, בין אם זה ריאליטי אוסטרלי, מד"ב ברזילאי או דרמת אקשן ישראלית - אנגלית כבר לא חייבת להיות ברירת המחדל. אחת ההצלחות הגדולות ביותר של נטפליקס בתחום הדרמות הבינלאומיות, כנראה הגדולה מכולם, היא "בית הנייר", סדרת האקשן הספרדית ששהפכה בחודשים האחרונים לתופעה תרבותית (גילוי נאות: אני קצת פחות התחברתי). למרות שבנטפליקס לא חושפים בדיוק את נתוני ה"רייטינג" שלהם, ברור לכולם שהם ישמחו לסדרה נוספת שתזכה לאותו באזז של "בית הנייר" אבל האם ביצת הזהב הבאה שלהם היא דרמת הנוער "אליטה"?

הסדרה הספרדית החדשה פועלת ביקום הצפוי ביותר לסדרת נוער - בית הספר התיכון. מקום שחלק מאיתנו זוכרים כגן עדן, אחרים כגיהנום ועבור רובינו פשוט שימש כלימבו שבו המתנו לצאת לעולם האמיתי שאחרי גיל ההתבגרות. במרכז הסדרה שלושה תלמידים מן המעמד הנמוך, אשר נופלת בחלקם הזדמנות חד פעמית - מלגת לימודים בבית הספר היוקרתי לאס אנסינס, המקום בו מתחנך דור העתיד של האליטה הכלכלית והחברתית בספרד. השלושה - סמואל, כרסיטיאן ונדיה - מקבלים את ההזדמנות לאחר שמבנה התיכון הממלכתי שבו למדו, קרס בעקבות רשלנות פושעת של קבלן מקומי. ההגעה שלהם לבית הספר, מוסד שבו כולם לבושים בחליפות וחצאיות ושוחים בבריכה אולימפית מפונפנת, היא אצבע משולשת בעיניהם של מי שנולדו לשמנה ולסולתה הספרדית והם לא מתכננים לעבור על כך בשתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully