וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת המוזיקה של פרינס מגיעה לישראל

9.10.2018 / 8:33

סיבוב ההופעות הרשמי מבית היוצר של אחוזת העיזבון של פרינס יוצא לסיבוב הופעות עולמי ומגיע גם לתל אביב. מי שמנהל אמנותית את המופע הוא המוזיקאי המוערך "קווסטלאב". לכל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

סיבוב ההופעות הרשמי מבית היוצר של אחוזת העיזבון של פרינס יוצא לסיבוב הופעות עולמי ומגיע גם לתל אביב. היצירה המוסיקלית של פרינס תעלה לבמה בהרכב תזמורתי ולהקה חיה בשילוב קטעי וידאו נדירים היישר מהכספת של אחוזת הגאון המוזיקלי המנוח, שהלך לעולמו באפריל 2016. את הקונספט של הערב יצר ומנהל אמנותית המוזיקאי והמתופף, מייסד וחבר להקת הרוטס, אמיר "קווסטלאב" תומפסון שהיה מעריץ וחבר של פרינס.

קווסטלאב סיפר קצת על המתרחש מאחורי הקלעים של הערב: "הקונספט שלי היה פשוט: קצת מזה וקצת מזה, השירים האהובים על ידי המעריצים, הלהיטים, ה"בי-סיידס", רפרנסים מהפסקולים, רפרנסים מהקטעים שרק מיטיבי לכת יכירו. בגלל שפרינס עזב אותנו בטרם עת, רציתי לאפשר למעריצים שלו למצוא נחמה ולחגוג את המוזיקה שלו". המופע יתקיים ב-15 בדצמבר בהאנגר 11 בתל אביב.

כחודשיים לאחר מותו של הכוכב בגיל 57 אושרה סיבת מותו: מנת יתר. בתקשורת הזרה דווח אז כי רופא שסיפק לפרינס מרשם לתרופה בשבועות שלפני מותו העיד בפני החוקרים. עם זאת, עדיין לא ברור בוודאות איזו תרופה נטל פרינס, והאם קיבל עליה מרשם. לאחר בדיקה נמצא כי הרופא טיפל בזמר בין 7 באפריל ל-20 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully