וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש המרגש בין אדיר מילר למשפחתו של סרן ניר פורז ז"ל

14.10.2018 / 8:01

אדיר מילר הוא אחד מהאנשים שכתבו בספר "הגיבורים שלנו" בהוצאת צה"ל על 70 הגיבורים שלהם. מילר כתב על סרן ניר פורז שנהרג בדיוק לפני 24 שנה במבצע חילוץ נחשון וקסמן. לרגל הוצאת הספר הפגשנו בין משפחתו של פורז לבין מילר, שאמר: "מה שהוא עשה ראוי להערצה". צפו במפגש

צילום מסך

לרגל 70 שנה למדינה יצא באחרונה ספר בהוצאת צה"ל בשם "הגיבורים שלנו". בספר כתבו 70 אנשים משפיעים בחברה הישראלית על 70 הגיבורים שלהם. אחד מהכותבים הוא הקומיקאי והשחקן אדיר מילר, שבחר לכתוב על סרן ניר פורז ז"ל. פורז נהרג בדיוק לפני 24 שנים במבצע לחילוצו של החייל נחשון וקסמן שנחטף על ידי חמאס והוחזק במבנה בביר נבאלה.

לרגל הוצאת הספר הפגשנו בין משפחתו של ניר פורז לבין אדיר מילר שסיפר כמה דמותו של ניר פורז השפיעה עליו. "אני זוכר שכולם התאבלו על נחשון וקסמן, ואני חשבתי דווקא על ניר פורז שאיבד את חייו בשביל חייל שהוא בכלל לא מכיר. מה שהוא עשה ראוי להערצה".

"בשנים האחרונות אנחנו שומעים כל מיני חיבורים חדשים, כאילו לא עברו 24 שנים", סיפרה אחותו של ניר, תמר אלון-פורז. "כל פעם משהו חדש, עוד סיפור, ועוד בן אדם שיש לו איזשהו קשר, עוד מישהו שהוא השפיע עליו. זה תמיד מרגש שאנשים זוכרים אותו אחרי כל כך הרבה שנים".

צפו במפגש המרגש בין מילר לבין משפחתו של פורז בסרטון שלמעלה.

סרן ניר פורז מסיירת מטכ"ל שנהרג במהלך מבצע החילוץ של החייל החטוף נחשון ווקסמן, 1990. ויקיפדיה, אתר רשמי
סרן ניר פורז/אתר רשמי, ויקיפדיה
אדיר מילר צומת מילר. אבי כהן
אדיר מילר/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully