וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט הקולנוע "מי כאן" זכה בפרס על שם שמעון פרס

8.10.2018 / 19:54

פרויקט הקולנוע הישראלי-גרמני, העוסק בסוגיות אקטואליות ביותר של מהגרים והגירה, זכה בפרס בסך עשרת אלפים אירו. זיו נווה, שהובילה אותו, תקבל את המענק מידיו של שר החוץ הגרמני בטקס מיוחד שיתקיים בעיריית ברלין

זיו נווה.
תקבל את הפרס משר החוץ הגרמני. זיו נווה

מדי שנה, מעניקה קרן פורום עתיק גרמניה-ישראל פרס בסך עשרת אלפים אירו על שם שמעון פרס. השנה, הוא יוענק לפרויקט הקולנוע הבינלאומי "מי כאן" ("Out Of Place") שיזמה ופיתחה קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, בראשותה של זיו נווה.

הפרויקט, מביא אל המסך סיפורי הגירה מרחבי העולם. הוא יצא לדרך בשנת 2016 בשיתוף פעולה בין חברת ההפקה הישראלית גרין פרודקשנס לחברת הפקה גרמנית, והופקו במסגרתו עשרה סרטים תיעודיים קצרים, אותם יצרו קולנוענים וקולנועניות מישראל ומגרמניה. כעת, השאיפה היא לפתח את הפרויקט גם למדינות נוספות.


זיו נווה, מובילת הפרויקט, תקבל את הפרס משר החוץ הגרמני הייקו מאס, בטקס שיתקיים בשני 8.10 בעיירית ברלין.

בתגובה לזכייה, מסרה הזוכה רבת הפעלים: "קרן גשר מתמחה ומקדישה את מלוא פעילותה ומשאביה לקידום פיתוחם, הפקתם והפצתם של סרטים הנוגעים לסוגיות חברתיות 'בוערות' בשיח הישראלי והאוניבראלי. למדיה יש את הכוח להשפיע ולחולל שינוי שכן המסך מעצב את הזהות החברתית והתרבותית שלנו. מחובתנו כמספרי סיפורים וכחלק מתעשיית הקולנוע העולמית, לפעול ליצירת סרטים פורצי דרך ולפלטפורמות חשיפה בעלות השפעה, שיעשירו את המסך ואת תרבות הקולנוע, הטלוויזיה והמדיה החדשה, בתכנים ערכיים ובעלי אמירה חברתית".

זיו נווה. חנה בירן,
ברכות. פרויקט "מי כאן" בשמו הלועזי/חנה בירן
  • עוד באותו נושא:
  • זיו נווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully