וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"רשת" מהדקים חגורה: יצלמו ברצף שתי עונות של "המירוץ למיליון"

10.10.2018 / 12:00

רשת 13 מנסה לחסוך עלויות, ותצלם ברצף את העונה השביעית ואת העונה השמינית של הריאליטי "המירוץ למיליון", כך נודע לוואלה! תרבות. "הפקתית קשה מאוד להיערך לשתי עונות שיצולמו ברצף, אבל זה חוסך המון כסף". בנוסף, צפויה רשת לקצר את מספר הפרקים של כל עונה

צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי
המירוץ למיליון עונה 6. עדי אורני,
"המירוץ למיליון"/עדי אורני

רשת 13 מנסה לחסוך עלויות, ותצלם ברצף את שתי העונות הבאות של הריאליטי "המירוץ למיליון" - כך נודע לוואלה! תרבות. בנוסף צפויה רשת לקצר את מספר הפרקים של כל עונה.

"רשת תצלם שתי עונות של 'המירוץ' במקביל", אומר לוואלה! תרבות גורם בתעשיה. "זאת אומרת שהם יצאו לחו"ל בנובמבר-דצמבר, יצלמו את העונה השביעית של 'המירוץ', ולאחר שיסיימו את הצילומים, צוות ההפקה לא יחזור לארץ אלא יישאר בחו"ל. יטיסו להם את כל המתמודדים של העונה השמינית, ויתחילו מיד עוד מירוץ, כשההזנקה תהיה מחו"ל בכלל. וכך יצלמו את העונה השמינית עוד לפני שערכו את השביעית. זה אמור להספיק להם לשנתיים, יישאר להם על המדף. בנוסף, קיצרו את מספר הפרקים בכל עונה".

המירוץ למיליון 5. עדי אורני,
"המירוץ למיליון"/עדי אורני

"הפקתית מאוד קשה להיערך לשתי עונות שיצולמו ברצף, בעצם עובדים על שני קאסטים ולא על קאסט אחד", מוסיף הגורם. "המהלך הזה נועד לצמצם עלויות לרשת, שנובעות בין היתר מזה שאת כל ההכנה המוקדמת עושים לשתי עונות במקביל במקום לאחת, ולא משנעים את כל צוות מהארץ לחו"ל, כי יש כבר אנשים בחו"ל והם ממשיכים הלאה. זה חוסך המון כסף".

רוית אסף, מלכת היופי של ישראל לשנת 1992, צפויה להשתתף באחת העונות הבאות של "המירוץ למיליון" עם בנה, כפי שפורסם בוואלה! סלבס. הדוגמנית כבר זכתה בעבר במיליון שקלים כשהשתתפה בריאליטי "עד סוף העולם" של ערוץ 10 ביחד עם בן זוגה לשעבר, אבי חזן.

מרשת 13 נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'המירוץ למיליון' ברשת 13, אולם כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully