וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן הפייק ניוז: פסטיבל פרינט סקרין יוקדש לשאלה מה בין יצירה לזיוף

10.10.2018 / 15:16

המהדורה השנתית של פסטיבל התרבות והאמנות הדיגיטלית תוקדש לסוגיות אקטואליות ביותר על המתח שבין אמת ופברוק, עם שלל הקרנות, תערוכות ופאנלים. הנה כל הפרטים

פסטיבל פרינט סקרין. מדיטק חולון,
מתוך הפסטיבל/מדיטק חולון

"פייק ניוז" היא אחת המילים הנפוצות ביותר בתרבות, בתקשורת ובשיח בשנתיים האחרונות. כיאה לכך, פסטיבל פרינט סקרין יקדיש את המהדורה השנתית שלו לשאלות האקטואליות והרלוונטיות: מה בין יצירה לזיוף, בין יצירתיות לרמאות, בין מציאות לאשליה ובין פנטזיות להעמדת פנים.

האירוע, המתקיים מדי שנה במדיטק בחולון ומוקדש לאמנות ולתרבות דיגיטלית, ייפתח ב-31 באוקטובר ויימשך עד השלושה בנובמבר, בניהולו האמנותי של ליאור זלמנסון. בין האירועים: המופע הקומי האינטראקטיבי "Robot Chef" המגיע היישר מפסטיבל אדינבורו היוקרתי; מופע חדש המשלב בין סאונד, וידיאו וטקסט של אוהד פישוף; תערוכה חדשנית העוסקת באינטליגנציה מלאכותית; סרט אינטראקטיבי באורך מלא, תערוכת משחקי מחשב על רמאויות, העמדת פנים ופברוקים; כנס מיוחד עתיר אורחים ואורחות מחו"ל על אמנות ומוזיאונים בעידן הפוסט דיגיטלי; וכן הפאנל "מה אמיתי בפשע אמיתי? בהשתתפות יוצרי הסדדות "צל של אמת" ו"האזרח ק'". בנוסף, מדי ערב יתקיימו אירועי חוצות ומסיבה פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.

מחירי כרטיסים: בין ארבעים לשמונים שקל. פס פסטיבל יומי - 99 שקל, פס לכל ארבעת הימים - 250 שקל, ויש גם הנחות לסטודנטים/יות. פרטים נוספים באתר הפסטיבל.

פסטיבל פרינט סקרין. מדיטק חולון,
מתוך הפסטיבל/מדיטק חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully