וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות מלאות, פרסומת ומחזמר: ההתאוששות המפתיעה של קובי פרץ

12.10.2018 / 0:44

שלושה חודשים לאחר שחרורו של הזמר מהכלא, הקריירה שלו במגמת התאוששות, עם שתי הופעות סולד אאוט, הצלחה באירועים פרטיים ומחזמר בחנוכה. עם זאת, טרם חזר לימיו הגדולים ועוד לא ניפק להיט ענק. "פרץ מתאושש לאט אך באופן עקבי, הפסיק להשתחצן ולמד לקח"

צילום: משה נחמוביץ

פרץ חיות: שלושה חודשים לאחר שחרורו של קובי פרץ מהכלא, שם ריצה 9 חודשי מאסר לאחר שהורשע בשורת עבירות מס, הקריירה של הזמר מגלה סימני התאוששות. פרץ הכריז על מופע סולד-אאוט שני במועדון רדינג בתל אביב, הוא מבוקש בהופעות באירועים פרטיים ובפני ועדים, ובדרך להשתתפות במחזמר בחנוכה. אמנם להיט ענק עדיין הוא לא ניפק מאז שחרורו וטרם חזר לימיו הגדולים, אבל בתעשייה הים תיכונית רווחת הדעה שפרץ נמצא בכיוון הנכון.

ב-29 בספטמבר התקיים המופע הפתוח הראשון של פרץ מאז שחרורו במועדון רדינג 3 בתל אביב. מטעמו של פרץ נמסר כי בתוך 48 שעות כל הכרטיסים נמכרו (1,000 כרטיסים, מקומות עמידה), והמופע הוגדר כסולד אאוט. מיד לאחר מכן נפתחה מכירת כרטיסים להופעה נוספת ברדינג, שתתקיים במוצ"ש הקרוב (13 באוקטובר), וגם הפעם המופע הוגדר כסולד אאוט (500 כרטיסים, מקומות ישיבה). כעת נפתח מופע שלישי ברדינג 3, שיתקיים ב-22 בנובמבר.

קובי פרץ חיים אתגר הכול אישי. קשת 12, צילום מסך
קובי פרץ/צילום מסך, קשת 12

בנוסף לכך, פרץ נמצא במצב טוב גם בהופעות באירועים משפחתיים ובפני ועדי עובדים. אם היה חשש שכעבריין מורשע ידבק בו קלון בקרב הוועדים, הרי שלפי שעה לא ידוע על התקוממות כלשהי מצד גופים אלה. על פי מקורב לזמר, הוא מכר הופעות לוועדים במחיר 60 אלף שקלים להופעה, ונראה שהיומן שלו די עמוס: הוא נבחר לככב בקמפיין לדלתות פוליווד ובחנוכה אף יופיע במחזמר "עולם האגדות" לצד מיקי, לינור אברג'יל, נתן נתנזון ואחרים (ההפקה לא העבירה עד לשעה זאת את נתוני המכירה).

לצד סימנים חיוביים אלה, עוד מוטלת עליו חובת ההוכחה בתחום הלהיטים. "תודה לך מאמי", השיר הראשון שהוציא לאחר שחרורו, זכה להצלחה חלקית אך לא גדולה כבימיו הגדולים. הוא לא נכנס לפלייליסט של גלגלצ, לא תפס חזק בשטח ובאירועים ולא הפך ללהיט גדול. עם זאת, נסייג ונציין שהוא מתקרב ל-3 מיליון צפיות ביוטיוב, שהוא הושמע רבות בתחנות רדיו אזוריות ואף הגיע למקום הראשון ברשימת ההשמעות של מערכת ניטור המוזיקה "מדיה פורסט". שיר אחר שהוציא עם יעקב שוואקי, "ואפילו בהסתרה", לא זכה להצלחה רבה, אם כי בסביבתו אומרים שנרשמה הצלחה בקרב הקהל הדתי.

עוד באותו נושא

שילוב של התנשאות ולעג: הראיון של חיים אתגר עם קובי פרץ השאיר טעם רע ביותר

לכתבה המלאה
קובי פרץ משתחרר מכלא מעשיהו, רמלה  15 ביולי 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
קובי פרץ יוצא מכלא מעשיהו, 15 ביולי 2018/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

"קובי פרץ מתאושש יפה, לאט אך באופן עקבי", אומר גורם יודע-דבר בתעשיית המוזיקה הים תיכונית, "נוצר ואקום בתקופת מאסרו, ומן הסתם היה קל למלא את יומן ההופעות אחרי היעדרותו. אבל הוא ממש לא חזר לימיו הגדולים, הוא מייחל ללהיט חדש גדול, שזה מה שישלים את החזרה שלו כמו שצריך. פרץ הכה על חטא, ונראה שהקהל מחל לו. אולי זה קשור גם לכך שהוא השתנה, זה כבר לא אותו קובי השחצן. בפגישות עם אנשים הוא מחייך יותר, מחבק יותר ופונה יותר לרגש מאשר לכוח. נראה שקובי למד לקח".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully