וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה לצפון: מה מצפה לנו בפסטיבל דוקאביב גליל

14.10.2018 / 16:00

המהדורה הצפונית של פסטיבל דוקאביב תתקיים כמדי שנה במהלך נובמבר, ותציג בין השאר את "צ'אפה שלי", על קבוצת הכדורגל הברזילאית שנמחקה באסון התרסקות מטוס, אך אט-אט חוזרת לחיים

יח"צ - חד פעמי

פסטיבל דוקאביב גליל, המהדורה הצפונית של חגיגת הקולנוע הדוקומנטרי, יתקיים זו הפעם העשירית.

הפסטיבל, שיתקיים במעלות תרשיחא, ייצא לדרך ב-13 בנובמבר עם הקרנת "משפחה בטרנס" של אופיר טריינין, זוכה הפרס הראשון בפסטיבל דוקאביב שהתקיים בתל אביב מוקדם יותר השנה.

בצד זאת, יהיו בפסטיבל גם כמה בכורות מסקרנות של סרטי תעודה בינלאומיים: "סולו חופשי" של נשיונל ג'יאוגרפיק, זוכה פרס חביב הקהל בפסטיבל טורונטו האחרון, על מטפס הצוקים אלכס הונולד, האדם הראשון שטיפס לגובה של 3,000 מטר בלי חבל; "צ'אפה שלי", של ג'ף ומייקל צימבליסט, מי שעמדו מאחורי "שני האסקוברים" המהולל, וחוזרים בסרט כדורגל נוסף, והפעם עם סיפורה המרגש של שאפקואנסה, הקבוצה הברזילאית שנמחקה כמעט כליל באסון התרסקות מטוס, אך חוזרת אט-אט לחיים; וגם "הדור שלי", סרט בריטי חביב עליו כתבנו כבר לפני כשנה וחצי כשהוקרן בפסטיבל ונציה, על שנות השישים המהפכניות והעליזות.

כמו כן, תהיה הזדמנות נוספת לצפות ב"על הכתפיים שלה", סרט תיעודי על נדיה מורד, שהוכרזה כזוכה בפרס נובל לשלום לפני כשבועיים, ותהיה גם הקרנה מתחת לשמים של הדוקו "אום כולתום" וכמובן עוד שלל אירועים נוספים. בין המסקרנים שבהם, יום עיון בשיתוף עם רשת 13 בנושא הומור וקולנוע דוקומנטרי.

מחיר כרטיס: שלושים שקל, כניסה חינם לסטודנטים/יות ולחיילים/יות. לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים ראו האתר הרשמי.

צ'אפה שלי. קולנוע לב,
מתוך "צ'אפה שלי"/קולנוע לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully