וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש: "לא אתגייר למען בן הזוג, למה שהוא לא יתאסלם?"

15.10.2018 / 10:24

"אם את יוצאת עם יהודי, תמיד יהיו נשמות טהורות שיעשו לך את החיים בלתי נסבלים": בריאיון לתכנית "פגישה" עם רוני קובן (שתשודר במלואה הערב בשעה 22:00 בכאן 11) מדברת לוסי אהריש על בן זוגה היהודי עוד בטרם פורסם שמדובר בצחי הלוי ומבהירה: "ברור שלא אתגייר"

צילום מסך

"אם את יוצאת עם גבר יהודי, תמיד יהיו נשמות טהורות שיעשו לך את החיים בלתי נסבלים": בריאיון לתכנית "פגישה" עם רוני קובן (שתשודר במלואה הערב בשעה 22:00 בכאן 11) מדברת לוסי אהריש על בן זוגה היהודי עוד בטרם פורסם שמדובר בצחי הלוי. "ואת בטח מתאהבת בהכי קרביים כמו שאני מכיר אותך, אני צודק?", אומר לה קובן. "קח אותם סיירת מטכ"ל ומעלה", צוחקת אהריש בתגובה. הקטע המלא מתוך התכנית - בתחילת הכתבה.

"תראה, אני מתאהבת בבני אדם", מוסיפה אהריש. "אני יודעת שלהיות איתי זה לא דבר שהוא פשוט. אני יודעת שאני חבילה לא פשוטה לעיכול". בנוסף היא מספרת שבני זוג יהודים רבים ביקשו ממנה בעבר להתגייר. "ברור שלא אתגייר. למה שהוא לא יתאסלם?".

הריאיון עם רוני קובן התקיים לפני שפורסם כי לוסי אהריש היא בת זוגו של השחקן והזמר צחי הלוי ("פאודה"). ביום רביעי שעבר התחתנו השניים בטקס נישואים מצומצם מול בני משפחה וחברים קרובים. השניים יצאו במשך חמש שנים ולבקשתם, התקשורת שמרה על פרטיותם ולא פרסמה את דבר הקשר.

לוסי אהריש. צלמים מורשים, מערכת וואלה! NEWS
לוסי וצחי, בחתונתם בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, צלמים מורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully