וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשוק הטלוויזיה: בעלי רשת הודיעו על ביטול המיזוג עם ערוץ עשר

15.10.2018 / 13:44

בעלי המניות של רשת הודיעו: "משמעות התנהלות הרשות השנייה היא אחת - טרפוד המיזוג. במצב זה נאלצו בעלי המניות לשים סוף למצב הבלתי אפשרי ולהודיע כי המיזוג לא ייצא אל הפועל"

בעלי הזכיינית רשת הודיעו (שני) על ביטול המיזוג עם ערוץ עשר. בהודעה של בעלי המניות של ערוץ רשת, נמסר כי ההחלטה התקבלה בעקבות הסחבת שנוקטת הרשות השנייה במשך חודשים רבים "ומבלי שנשמעה התייחסות חיובית כלשהי לגבי נכונות המהלך להסדרת שוק הטלוויזיה".

עוד נמסר בהודעה: "לצערנו למרות ההערכה הרבה ושיתוף הפעולה בין בעלי המניות של רשת וערוץ עשר, בחודשים האחרונים לאורך שלבי המשא ומתן ועד החתימה על עקרונות הסכם המיזוג, ולמרות ההבנה שמיזוג שני הערוצים הוא הפתרון הנכון ביותר, נאלצו בעלי המניות של רשת 13 להודיע על ביטול המיזוג וחזרה לפעילות מלאה של ערוץ 13, לרבות בניה והשקעה בלוח השידורים ובכך גם האצת ההפקות".

"בימים הקרובים צפוי להתכנס דירקטוריון החברה כדי לבטל פורמלית את ההחלטה על המיזוג שהתקבלה לפני מספר חודשים וינחה את הנהלת החברה להציג את תכנית הפעילות ולוח השידורים לשנים הקרובות".

אבי צבי, יוסי ורשבסקי. יניא יחיאל, יח"צ, עיבוד תמונה
שני המנכ"לים, יוסי ורשבסקי ואבי צבי/עיבוד תמונה, יניא יחיאל, יח"צ

בהודעת בעלי המניות נמסר כי הם מעריכים מאד את עובדי ערוץ עשר "שהבינו כי המיזוג הוא הכרחי, למרות מורכבותו. אנו עדין מאמינים שהפתרון הנכון לשוק הטלוויזיה המקומי הוא שילוב כוחות, אך בלב כבד וחרף המאמצים הרבים, הגענו לנקודה בה עלינו להסתכל נכונה על המציאות, ולהשקיע את מירב המאמצים ברשת 13, ולהמשיך להציע לקהל הצופים טלוויזיה איכותית, מעניינת ורלוונטית גם בשנים הקרובות".

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו מסרה בתגובה: "הרשות עשתה את עבודתה נאמנה ותמשיך לעשות כך גם בעתיד. אנחנו נמשיך לדאוג לשוק התקשורת המסחרית ולערוצי הברודקאסט".

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) אמר בתגובה כי ביטול המיזוג "מסמן נקודת שפל במעורבותה המזיקה של הממשלה והזרוע הארוכה שלה, הרשות השנייה, בענייני השידור. במקום להניח לשוק התקשורת להתנהל באופן חופשי, כנדרש במדינה דמוקרטית, מפעילה הממשלה רגולציה מסובכת, משבשת את פעילות השוק ופוגעת בחופש הביטוי, ובמגוון הדעות הראויות לייצוג. זהו מעשה אנטי דמוקרטי בעליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully