וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שיכול להשתבש: "קמפינג" היא סדרה צפויה, לא מצחיקה ופלקטית

16.10.2018 / 0:00

"קמפינג", הסדרה החדשה של יוצרות "בנות" בכיכובה של ג'ניפר גארנר, סובלת מכמה בעיות. כל אחת כשלעצמה לא נוראית אם הייתה היחידה, אבל זה השילוב בין כולן שמספק מוצר די מבאס, דורך במקום ומאוכלס בדמויות מתישות וחד-ממדיות

יח"צ - חד פעמי

רשת HBO שמה הסתיו הזה את מבטחה בלינה דנהאם וג'ני קונר, היוצרות של "בנות" (וזו הפעם הראשונה והאחרונה שהסדרה הזו תוזכר כאן כי ההשוואה לא הוגנת), שחוזרות לאחר היעדרות של שנה וחצי עם הסדרה החדשה "קמפינג". הקומדיה - עיבוד לסדרה הבריטית של ג'וליה דיוויס באותו שם - מסמנת גם את שובה של ג'ניפר גארנר למסך הקטן, אותו נטשה ב-2006 עם סיומה של "זהות בדויה", כך שיש כאן קאמבק משולש, ציפיות גבוהות ואמונה כמעט עיוורת שזה יעבוד ויהיה מדהים. מה כבר יכול להשתבש, שאלה כל דמות בכל קומדיה אי פעם?

קת'רין (גארנר) מארגנת סוף שבוע ארוך של קמפינג בחיק הטבע כדי לחגוג את יום הולדתו ה-45 של בעלה וולט (דייויד טננט, "דוקטור הו", "ברודצ'רץ'"). היא מזמינה את החבר הכי טוב שלו ואת בת זוגו, היא מזמינה את אחותה ואת בן זוגה, והיא מזמינה עוד זוג חברים משותף (כולם שחקנים שאתם אולי מכירים פיזית אבל שמם לא יאמר לכם כלום, וזה דווקא אחלה). הצרות מתחילות מהשנייה הראשונה, כאשר בן הזוג של אחותה מתעקש להביא את בתו הטינאייג'רית איתו למרות שקת'רין אסרה על נוכחות של ילדים (מלבד בנה הקטן כמובן), ובמקביל מתברר שזוג החברים המשותף נפרד ולא מגיע. הבעל בסופו של דבר כן מגיע אבל עם חברתו החדשה וההיפית ג'ונדיס (ג'ולייט לואיס), שכולם אוהבים אבל קת'רין מיד לא סובלת. מבלי לראות פריים אפשר ודאי להסיק שני דברים מהתקציר הזה: הטיול כלל לא יילך לפי התכנון, וקת'רין תתעצבן מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully