וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבסיסטית של פרינס ומחווה לאריתה פרנקלין: מה צפוי בפסטיבל ג'אז תל אביב?

16.10.2018 / 8:00

פסטיבל ג'אז תל אביב חוזר גם השנה וייערך הפעם בין התאריכים 28 בנובמבר ל-1 בדצמבר במוזיאון תל אביב ואברהם הוסטל. מה הוא צפוי לכלול? לכל הפרטים

המוזיקאית ניק ווסט. יח"צ,
ניק ווסט/יח"צ

פסטיבל ג'אז תל אביב חוזר בפעם ה-29 וייערך השנה בין התאריכים 28 בנובמבר ל-1 בדצמבר במוזיאון תל אביב ואברהם הוסטל. הפסטיבל יכלול עשרות מופעים מהארץ ומהעולם, הפקות מקור, הופעות השקה ומופעי מחווה.

האמנים המשתתפים: הסקסופוניסטית והזמרת גרייס קלי, חנן בן ארי והאורקסטרה, חמישיית איל תלמודי מארחת את קרולינה, אסתר רדא ונטע אלקיים במחווה לארית'ה פרנקלין, מאור כהן מארח את אלי מגן ואפרת גוש, חמישיית קיון הרולד, עומר קליין ועומר אביטל מארחים את יותם זילברשטיין, רביעיית נועם וזאנה במחווה לנינה סימון, רביעיית איתמר בורוכוב מארחת את מיירון וולדן. הזמרת, הבסיסטית והיוצרת ניק ווסט (שעבדה בין היתר עם פרינס, לני קרביץ וקווינסי ג'ונס), ג'אפה ג'אז, יונתן אבישי טריו, רבע לאפריקה מארחים את קובי אוז, הביג בנד של שטריקר בניצוחו של יובל כהן מארח את אלון אולארצ'יק במחווה לקאונט בייסי, סטפנו בולאני, חן לוי מארחת את אייל מזיג וסיון טלמור, חמישיית שאולי עינב, החמישייה של גספר ברטונצל, קותימאן מארח את אבטה בריהון.

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן להשיג באתר זאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully