וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפנה לוסטיג חושפת: "מסעדן מפורסם תקף אותי מינית"

20.10.2018 / 19:14

אשת הטלוויזיה והרדיו כתבה היום בעמוד הפייסבוק שלה כי הותקפה מינית בידי מסעדן תל אביבי לפני 13 שנה: "אני רק זוכרת שהתעוררתי בוכה במיטה שלי, ערומה. לא יכולתי להפסיק לרעוד"

דפנה לוסטיג. שוקה כהן
לוסטיג/שוקה כהן

אשת הטלוויזיה והרדיו דפנה לוסטיג חשפה היום (שבת) בעמוד הפייסבוק שלה כי הותקפה מינית בידי מסעדן מפורסם בשנת 2005. "אני זוכרת שלא יכולתי לנהוג הביתה ושהתעוררתי בוכה במיטה שלי, ערומה, בארבע לפנות בוקר. הערתי את יונתן, החבר הכי טוב שלי, שניסה להרגיע אותי ועשה לי קפה ונתן לי אדווילים ומה לא. לא יכולתי להפסיק לבכות ולרעוד. הוא לקח אותי למיון".

לוסטיג, שהייתה בת 24 אז, סיפרה כי הלכה לביתו של המסעדן, "חצי מכן מכירות אותו, בחלקכן הוא גם פגע, אבל אף אחת מאיתנו לא התלוננה עליו אף פעם". לאחר שהותקפה, סיפרה כי הגיעה למיון: "במיון הוא (חברה הטוב יונתן - נ"י) ביקש שיעשו לי בדיקת סם אונס, הם סירבו. הטענה הייתה שיש לי אלכוהול בדם ולכן אין טעם. עד היום אני לא יודעת למה הם סירבו. אם זה בגלל שאלכוהול מטשטש את עקבות הסם או שאז פשוט לא עשו בדיקות לנשים שיכורות כי על פי ההיגיון של טרום ימי מי טו, נשים שיכורות צריכות לקחת בחשבון שאולי יתקפו אותן. ואולי לא, זה כנראה עניין של מזל.

"אחר כך המסעדן חיפש אותי בטירוף, בסוף עניתי לו. אמרתי לו שגמרתי את הלילה באיכילוב ושאני לא רוצה שנדבר יותר והוא אמר לי "איזה היסחפות, לא על כל שטות צריך ללכת לבית חולים. בערך אחרי שבוע קיבלתי טלפון ממישהי שהייתה איתנו באותו לילה. מסתבר שמתישהו הלכנו לחברים שלו ושם, היא סיפרה לי, הוא הושיב אותי על הספה והתחיל לגעת בי לעיני כל מי שהיה בחדר. היא אמרה שאני ביקשתי שיפסיק ושהוא המשיך בכוח. הם רבו איתו, ניסו לשלוח אותי הביתה, לפי מה שהיא סיפרה. אבל אני הלכתי איתו. אני לא זוכרת את האפיזודה הזו. כלום. אין לי קצה של התחלה של יכולת להגיד את השם שלו בפומבי. אני פחדנית. הרבה אנשים שאני אוהבת ושאוהבים אותי ומכירים את הסיפור הזה ממשיכים לאכול אצל המסעדן. כל הזמן. והם יודעים, והן יודעות. אבל הסביצ'ה, הסביצ'ה. כל כך טעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully