וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגבר הקשוח בהוליווד ועד לנשיאה שבבית הלבן: הסדרות שיעשו חורף חם

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

29.10.2018 / 8:19

בחודשים הקרובים הטמפרטורות בחוץ ירדו אבל בבית יהיה לוהט, בזכות כמה סדרות מצוינות שרצות עכשיו על המסך הקטן או מעלות עונות חדשות. קבלו את המלצות הצפייה שכדאי לכם להתכרבל מולן

"משחקי הכס" עונה 7 פרק 7.
החורף מגיע ויש מה לראות

החורף מגיע. כן, זה אומר שמשחקי הכס חוזרת לקראת האביב עם עונה שמינית ואחרונה, וכל מי שרוצה לדעת מה יעלה בגורל ג'ון סנואו, דאינריז, סרסיי ומשפחות סארטק ולאניסטר מוזמן להוריד חלודה ולצפות בכמה פרקים מהעונה השביעית כדי להיזכר מי נגד מי ולמה. אבל חוץ ממשחקי הכס יש עוד כמה סדרות שכבר רצות על המסך או חוזרות לעונות חדשות, ואין כמו העונה הקרה כדי לצלול אל הסדרות הטובות והפופולריות שיש. ברור שכדי לצרוך תוכן באינטרנט כמו שצריך חייבים נתב כמו שצריך, אז אפשר לבדוק את Be החדש של בזק שמשדרג את חוויית הצפייה בתוכן, מאפשר סטרימינג בצורה חלקה, איכותית ובלי הפרעות (כן, גם בטכנולוגיית 4K). כך אפשר להבטיח בינג' חלק, בלי הפרעות קליטה ותמונות קפואות . תיהנו.

אוזרק

מה הסיפור? משפחת בירד נראית כמו המשפחה האמריקאית המושלמת שבה אבא יועץ פיננסי, אימא יועצת פוליטית לשעבר ולהם בת ובן שמתבגרים בכיף. אבל מהר מאוד הכסות הנורמטיבית מפרקת ומגלים שהמשפחה הזאת מסובכת עד מעל לראש עם מאפיונרים, ה-FBI ובינה לבין עצמה. המשפחה עושה הכול כדי לשרוד ועוברת בדרך על כל חוק אפשרי.

למה לראות? הסדרה משלבת בין אקשן ויחסים בצורה יפה, מעלה שאלות על מוסר ונורמטיביות ובוחנת את גבולות היחסים המשפחתיים ללא קלישאות מיותרות. בנוסף, לורה ליני שוב מוכיחה למה היא שחקנית מעולה; ג'ייסון בייטמן, הזכור מקומדיות שונות, מפתיע כשהוא משחק אבא ענייני ויועץ פיננסי קר רוח שמצליח לצאת מכל צרה ויש לא מעט שחקני משנה שלעתים גונבים את ההצגה.

למי זה מתאים? למי שרוצים בינג' זריז של שתי עונות המשלב מעין "שובר שורות" לייט + ניחוחות של "ריי דונובן".

בית הנייר

מה הסיפור? איש מסתורי המכונה "הפרופסור" הופך חבורת פושעים מפה ומשם ליחידה מאומנת ומאורגנת שמתכננת את השוד הגדול בהיסטוריה על ידי פריצה למטבעה מלכותית של ספרד, כדי להדפיס מיליארדי יורו ולברוח.

למה לראות? כי אקשן בספרדית מגניב לא פחות מאקשן באנגלית, וחוץ מהשפה המתנגנת יש לא מעט סצנות פעולה מרהיבות וגם כמה סיפורי אהבה שמאווררים את הכסאח.

למי זה מתאים? לכאלה שגדלו על טלנובלות ועכשיו רוצים להתפנק על טלנובלת פשע, וגם לכאלה שרוצים להתמכר לסדרה חדשה ובעלת קסם אירופאי שבה מינון מדויק של אקשן, רגש, יחסים ובלי להתעכב על זוטות כמו היגיון עלילתי.

הדרך הכי טובה להתכונן לחורף היא להתחדש בנתב החדש Be של בזק, שהופך את הגלישה בבית לטובה יותר

טריילר "בית הנייר" עונה 2. Netflix,
אקשן בספרדית מגניב לא פחות מאקשן באנגלית. בית הנייר/Netflix

ריי דונובן

מה הסיפור? ריי דונובן הוא איש שפותר בעיות לעשירי הוליווד. זה אומר שהוא עוסק בכל הלכלוך שמאחורי חיי הזוהר של הסלבס, וכשהם מסתבכים מגיע ריי הקשוח בכיכובו של לייב שרייבר הנפלא, ומעלים מה שצריך או מייפה את מה שנשאר כדי שהם יוכלו להמשיך ולשכשך להם בביצת הזוהר בלי לשלם מחירים כבדים על מעשיהם.

למה לראות? מינון מנצח של מתח, אקשן, דמויות מורכבות, סודות אפלים, יחסים משפחתיים שמתגלים לאט לאט ויופי של קאסט. אמנם העלילה לפעמים גדושה ופתלתלה, אבל מי שמסוגל לצלוח את זה ייהנה מכל רגע.

למי זה מתאים? לכאלה שאוהבים סדרות מורכבות, שבהן יש גיבור מהסוג הגברי הישן שסביבו נעות העלילות השונות וככל שהן מתפתחות מגלים שהמאצ'ו שהכרנו בהתחלה הוא איש הרבה הרבה יותר מרתק ממה שחשבנו.

ריי דונובן, ליב שרייבר. יח"צ,
מינון מנצח של מתח, אקשן, דמויות מורכבות, סודות אפלים ויחסים משפחתיים. ריי דונובן/יח"צ

בית הקלפים

מה הסיפור? פרנק אנדרווד ורעייתו קלייר דורסים באופן מחושב וציני את כל מי שעומד בדרכם אל נשיאות ארה"ב, וכשהם נכנסים בסופו של דבר לבית הלבן הם דורסים באופן מחושב וציני כל מי שעלול להוציא אותם משם.

למה לראות? בחודש נובמבר 2018 עולה הסדרה לעונה שישית ואחרונה ללא קווין ספייסי, שסולק מהסדרה על ידי נטפליקס בשל ההאשמות נגדו על הטרדות מיניות. זה אומר שנראה את קלייר לבדה כנשיאת ארה"ב ולשחקנית רובין רייט יש מספיק עוצמה וכריזמה כדי שלסחוף אותנו למחול פרידה מהזוג אנדרווד.

למי זה מתאים? לכל מי שאוהב פוליטיקה, כוח ותככים מאחורי הקלעים ינצור כל רגע בסדרה ובעיקר - ישווה זאת למה שקורה כיום בבית הלבן.

הדרך הכי טובה להתכונן לחורף היא להתחדש בנתב החדש Be של בזק, שהופך את הגלישה בבית לטובה יותר

בית הקלפים עונה 5.
חוזרת לעונה אחרונה בבית הלבן. רובין רייט כקלייר אנדרווד בבית הקלפים

זרה

מה הסיפור? קטרינה באלף מגלמת את קלייר, אחות צבאית בריטית ששירתה במלחמת העולם השנייה ומגיעה עם בעלה פרנק לחופשה בסקוטלנד כדי להתחקות אחר שורשיו המשפחתיים ולשקם את הקשר שהמלחמה קטעה. טיול מקרי בתוך מעגל אבנים עתיקות הופך אותה לנוסעת בזמן.

למה לראות? מי מאיתנו לא היה רוצה לממש את הפנטזיה ולטייל בין שבילי ההיסטוריה. 30 פרקים של "מנהרת הזמן" הפכו את ילידי שנות השביעים והשמונים בישראל לכאלה שחולמים להיות דאג וטוני, והנה כאן יש דרמה תקופתית עשויה לעילא, הקופצת בין תקופות וכוללת אלמנטים של רומנים היסטוריים, הרפתקאות ופנטזיה. העונה הרביעית עולה בנובמבר ביס וזה הזמן להתכרבל מול המסך ולקפוץ בזמן.

למי זה מתאים? היסטוריה, פנטזיה ורומנטיקה בסדרה אחת ומספיק שאתם אוהבים אחת מהקטגוריות האלה כדי שתיהנו. וכן, יש בה רגעים לבעלי קיבה חזקה, אבל אם אתם אוהבים דיאלוגים חכמים השזורים בעלילות לא מורכבות מדי (היי "משחקי הכס") אז הנה לכם עונה להעביר איתה חורף מושלם.

וואלה! NEWS בשיתוף בזק, וואלה! NEWS בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully