וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית אנית ברגר ("שנות ה-80") נהרגה בתאונה בגיל 29

21.10.2018 / 14:58

הדוגמנית והשחקנית אנית ברגר, שכיכבה בין השאר גם בסדרה "שנות ה-80", נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס. דניאל אסייג ספד לה: "בחורה מדהימה ומלאת אור ואהבה"

אנית ברגר אינסטגרם. מתוך האינסטגרם הפרטי, צילום מסך
אנית ברגר/צילום מסך, מתוך האינסטגרם הפרטי

השחקנית והדוגמנית אנית ברגר נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס והיא בת 29 בלבד. ברגר נפצעה באורח אנוש בתאונה שאירעה לפני ימים ספורים. היא נאבקה על חייה במשך מספר ימים והלכה הלילה לעולמה. היא תיטמן מחר בצהריים בחיפה.

ברגר גילמה בעונה השנייה של "שנות ה-80" את בת זוגו של "שלום" (דניאל אסייג). אסייג עצמו ספד לה היום בעמוד הפייסבוק שלו: "אנית שיחקה את חברה שלי בשנות השמונים בעונה השנייה. היא הייתה בחורה מדהימה ומלאת אור ואהבה. לפני יומיים היא נפגעה בתאונת דרכים מזעזעת בלוס אנג'לס ונהרגה, בת 29 במותה. אבדה גדולה וכאב בלתי נתפס. יהי זכרה ברוך".

בשנים האחרונות התגוררה ברגר בלוס אנג'לס עם בעלה, ברט ג'ושוע. ג'ושוע נפרד ממנה בעמוד הפייסבוק שלו: "אנית היקרה, נגעת ביותר חיים משאי פעם תוכלי לדמיין. הבאת אושר ואור לכל פינה אפלה. מעולם לא נכנסת לחדר - את היית בעצמך החדר. תשוקתך לחיים הייתה אוניברסלית, ובעיקר אהבתך לקהילה היהודית. היית הראשונה להגיש עזרה. החלום שלך היה להעניק: לקהילה, למשפחה, לחלשים ולעניים. הלב נשבר אבל גם מתרחב כשרואים כמה אהובה היית. היה לי כבוד וזכות להיות בעלך. אני אוהב אותך מאוד ואני מתגעגע אליך. כולנו מתגעגעים אליך. המקום הזה לא יהיה אותו הדבר בלעדיך".

פוסט הפרידה של בעלה, ג'ושוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully