וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקומדיות הצרפתיות חוזר: מה מחכה לנו

22.10.2018 / 13:43

סרטים קומיים ממשיכים להיות אחד מענפי הייצוא המצטיינים של צרפת. כיאה לכך, באמצע נובמבר תיפתח ברחבי הארץ המהדורה הרביעית של פסטיבל הקומדיות הצרפתיות. בתפריט: להיטים טריים וקלאסיקות

שובו של הגיבור. עדן סינמה,
שובו של הגיבור/עדן סינמה

אחד האירועים הקולנועיים המקומיים הכי מתוקשרים בעת האחרונה היה ההקרנה המיוחדת של המהתלה הצרפתית "נורמנדי בעירום", שבה כל הנוכחים ישבו באולם בלבוש אדם וחווה, אירוע שנשמע בעצמו כמו קומדיה תוצרת צרפת.

מי שמעדיף לראות סרטים שכאלה בלי להוריד את הבגדים, ישמח לשמוע כי בחודש הבא תיפתח מהדורה נוספת של פסטיבל הקומדיות הצרפתי, אירוע שכבר הפך למסורת מצחיקה ומוצלחת בסינמטקים המקומיים. קוד הלבוש: קז'ואל.

הפסטיבל ייצא לדרך ב-14.11 עם הקרנת בכורה מקומית ל"שובו של הגיבור", קומדיה תקופתית המתרחשת בימי נפוליאון פרי עטם של הבמאי לורן טיראר והתסריטאי גרגואר וינרון, שרבים מסרטיהם הקודמים כבר הופצו כאן, למשל "מולייר" המצוין, שיוקרן אף הוא במסגרת האירוע. נוסף לכך, וינרון גם יגיע לפסטיבל לרגל הפרמיירה הישראלית.

סרט בולט נוסף שיוקרן במסגרת הפסטיבל הוא "משפחה בהפתעה" של דני בון, מן הקומיקאים האהובים בצרפת, שגם בישראל מכירים היטב את יצירותיו - למשל שובר הקופות ההיסטרי "ברוכים הבאים לצפון", שיוצג גם כן.

בצד שלל הקרנות בכורה מקומיות נוספות של מהתלות טריות, אפשר יהיה לראות גם כמה פנינים קלאסיות - "השוטר מסן טרופז" בכיכובו של לואי דה-פינס; "חברים בלי מזל" של פרנסיס ובר עם פייר רישאר ו"המוח" הנפלא, עם צוות בינלאומי שכלל את ז'אן-פול בלמונדו, דיוויד ניבן ובורביל.

האירוע יתקיים בסינמטקים של תל אביב, ירושלים, חיפה, שדרות, בבית התרבות בסביון ובגלובוס מקס אשדוד, ופרטים נוספים אפשר למצוא באתר הרשמי.

המוח. עדן סינמה,
המוח/עדן סינמה
  • עוד באותו נושא:
  • קולנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully