וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לגדות: הפצת "וונדר וומן 1984" נדחתה ליוני 2020

22.10.2018 / 22:17

לא יכולים לחכות להמשכון של "וונדר וומן"? אז תיאלצו בכל זאת להתאזר בסבלנות, שכן אולפני וורנר החליטו לדחות את הפצת הסרט מנובמבר 2019 ליוני 2020

יח"צ - חד פעמי

שינויים בלוחות הזמנים הם מהלך נפוץ בהוליווד, והיום הדבר היה מנת חלקו של "וונדר וומן 1984", ההמשכון המצופה לשובר הקופות בכיכובה של גל גדות. לפי התכנון המקורי, הסרט היה אמור לצאת בנובמבר 2019, אך כיום פרסמה השחקנית הישראלית כי הוא יידחה בלא פחות משבעה חודשים - וייצא בארצות הברית רק בחמישה ביוני 2020, שבוע לפני פתיחת אליפות אירופה בכדורגל.

האמת, מלכתחילה לא ברור למה אולפני וורנר ייעדו את ההמשכון לעונת הסתיו-חורף, שכן "וונדר וומן" המקורי יצא כזכור בקיץ, ובהצלחה רבה. כמו כן, הפצתו בנובמבר הבא היתה סיכון שכן בתאריך זה היה נאלץ להתחרות מול יריבים אימתנים כמו "לשבור את הקרח 2" ו"שליחות קטלנית 6".

התזוזה, אם כך, תעשה רק טוב ל"וונדר וומן 1984". היא התאפשרה בזכות גניזתו בשלב זה של "סטיב אוסטין, האיש השווה מיליונים", העיבוד בכיכובו של מרק וולברג לסדרת הטלוויזיה משנות השבעים, שהיה אמור לצאת ביוני 2020 אך הוקפא בינתיים, ובכך פינה מקום לגל גדות.

נוסף לכך, הארכת הזמן הזו תאפשר גם לבמאית פטי ג'נקינס ולנשות צוותה להשלים את העבודה על סרט בנחת. מצד אחר, המשמעות היא שהמעריצים והמעריצות האדוקים ייאלצו לחכות חצי שנה יותר מן המתוכנן, ובסך הכל כחמש מאות תשעים ימים מהיום (שני) ועד צאת "וונדר וומן 1984".

הציוץ של גדות על הדחייה

גל גדות בכנס קומיק קון 2018. AP
רגע לפני אליפות אירופה. גל גדות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully