וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהיה הפתעה לגבי הגיבור": "ריי דונובן" עוברת לניו יורק

שחר פלד, ניו יורק

23.10.2018 / 0:11

הגענו לשיחה עם הצוות של "ריי דונובן" לקראת העונה השישית, שמגיעה במקביל גם ל-yes, וגילינו מה טומנת בחובה העונה החדשה, שעוברת מלוס אנג'לס לניו יורק, וגם מה סוזן סרנדון מוצאת בסדרה, למה כולם חושבים שג'ון וויט הוא אייקון, ואילו קריאות סופג כוכב הסדרה מנשים

טריילר ריי דונובן עונה 6, לייב שרייבר/yes

העונה החמישית של דרמת הפשע "ריי דונובן", ששודרה בסוף 2017, ביצעה תפנית מפתיעה. מסדרה רוויית סקס, סמים ויריות, שהתמקדה בחייו של פיקסר (fixer) מלוס אנג'לס המטפל בצרותיהם של העשירים והמפורסמים, היא הפכה לסדרה עם סצנות ארוכות שעסקו בכאב, במחלות הפרקינסון והסרטן, בשבריריות החיים ובהתמודדות עם אובדן. העונה גם עשתה סוף סוף צעד אמיץ, הלקוח מספרן של סדרות פופולריות מקבילות, והרגה דמות מפתח. לא פלא אם כך שרף הציפיות מהעונה השישית בשמיים, ולא היה מקום להכניס סיכה באולם העמוס שבו התארח צוות הסדרה במסגרת הפסטיבל של מגזין התרבות Vulture בניו יורק.

"העונה השישית הולכת להיות שונה ודינמית", מבטיח השואוראנר דיוויד הולנדר, שיושב בפאנל לצד כוכבי הסדרה לייב שרייבר (ריי דונובן), ג'ון ווייט (מיקי דונובן), אדי מארסן (טרי דונובן) וסוזן סרנדון (סמנת'ה ווינסלאו הערמומית) שהצטרפה בעונה החמישית וממשיכה עם הצוות הקבועה גם לעונה הבאה.

"אין לי טלוויזיה בבית והכרתי את הסדרה רק מצפייה בטיסות", סרנדון מודה, בעודה מלטפת על הבמה את כלבתה פני שהולכת איתה לכל מקום. "חשבתי שהדמויות נהדרות ואף פעם לא ראיתי דבר דומה, זה נראה כמו סרט אפל, וכשביקשו שאצטרף חשבתי שיהיה כיף לא לדעת הרבה על הדמות שלי". בדיעבד, היא אומרת, היא מאוד נהנית לגלם דמות "רעה ומסוכנת" שיכולה לומר את כל העולה על רוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully