וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה פור" מתרסקת ברייטינג, ב"רשת" הוחלט לקצר את העונה

24.10.2018 / 21:01

הריאליטי המוזיקלי החדש "דה פור" של רשת 13 צונח ברייטינג, ורשם אתמול שיא שלילי של 5.1% בלבד. לאור זאת החליטה רשת לקצר את העונה: "התקבלה החלטה לסיים את התכנית מוקדם מהתכנון המקורי ולשדר 8 פרקים בלבד"

דה פור the four  גלעד כהנא, מוקי, מארינה מקסימיליאן, דיקלה. אוהד רומנו,
בקצב הזה עוד יקראו לתכנית "דה פור" על שם אחוזי הרייטינג שלה?/אוהד רומנו

מודים בכישלון - ונוקטים בצעדים: הריאליטי המוזיקלי החדש "דה פור" של רשת 13 מתרסק ברייטינג, ורושם שיא שלילי של 5.1% בלבד. לאחר שבצהריים דווח כי ברשת שוקלים לקצר את העונה, בשעות הערב (רביעי) נמסרה הודעה רשמית שלפיה העונה תקוצר: "לאור נתוני התכנית, 'דה פור' תקוצר. ברשת התקבלה החלטה לסיים את התכנית מוקדם מהתכנון המקורי ולהתאים את מבנה העונה על פי המודל האמריקאי ברשת 'פוקס', שבו שודרו שמונה פרקים".

"דה פור" (The Four), שעלתה באמצע החודש שעבר, מוגשת על ידי אסתר רדא ובשולחן השופטים שלה יושבים מארינה מקסימיליאן, מוקי, גלעד כהנא ודיקלה. פורמט התכנית, שפותח על ידי ארמוזה פורמטס, נמכר בשנה שעברה בין השאר לרשת פוקס האמריקאית, בגרסה זאת המנחה היא פרגי סולנית הבלאק אייד פיז והשופטים הם הראפר פאף דדי, די ג'יי חאלד ומייגן טריינור. על פי פרסומים, נמכרה התכנית לכ-20 מדינות נוספות. המפיק אבי ארמוזה לא הסתיר את רצונו המיוחד שהפורמט ימריא גם בישראל. "כל אחד רוצה להצליח בבית שלו", אמר בריאיון לגלובס החודש. אולם שאיפותיו לא הוגשמו לפי שעה. בעקבות הרייטינג שלא המריא רשת שיבצה אתמול לפני התכנית את הסדרה "שנות ה-80", אבל גם זה לא עזר להעלות את הרייטינג של התכנית.

  • עוד באותו נושא:
  • דה פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully