וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבהלו: מישהו ינק את כל הכיף מתוך "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"

26.10.2018 / 0:10

הסדרה החדשה של נטפליקס רוצה שתחשבו עליה כסדרה אימה עם טון אפל, רציני ובוגר. זה אומר צילומים ליליים קודרים ביערות חשוכים, מוזיקה צורמת ומייללת, ערפל כמעט תמידי וכך הלאה. התחושה היא שכל מה שנשאר ב"סברינה" הוא אפלולי, כבד ונדוש

יח"צ - חד פעמי

משאיות התוכן של נטפליקס, שפורקות על עינינו העייפות שקים על גבי שקים של סדרות, לא תמיד מקטלגות באופן ברור מי קהל היעד של הסדרות הללו. לפעמים זה מעורפל בכוונה כי המטרה היא כמובן לחשוף אותנו לכמה שיותר, וזה בסדר. כי אם היו מקטלגים את "סדרה של צרות", "אבודים בחלל", "דברים מוזרים" ו-"13 סיבות" מראש כסדרות לילדים וטינאייג'רים, סביר שרבים מאיתנו כלל לא היו טורחים איתן ועל כן אולי מפספסים דברים כמו ניל פטריק האריס או מילי בובי בראון. לפעמים זה ברור מאליו שאין למבוגרים מה לחפש בסדרות כמו "צער גידול בנות", "גירלבוס" או "רעבים", וספק אם אפילו צעירים מצאו בהן משהו. אבל לפעמים יש סדרות כמו "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה", שמנסות להלך על הקו הדק הזה שבין "הילדים שלי רואים את זה" לבין "זה דווקא נחמד".

"הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ("Chilling Adventures of Sabrina"), שעולה היום (שישי) בנטפליקס, היא סדרת קומיקס - הרי ממש חסר לנו כאלו - שמבוססת על גיליונות של ארצ'י קומיקס בהם מתקיימת גם "ריברדייל". למעשה, היא חולקת יוצר עם "ריברדייל" ובמקור אמורה הייתה להיות ספין אוף של דרמת הנעורים הפופולרית, מה שירד מהפרק. היא גם סוג של רימייק לסיטקום "סברינה המכשפה הצעירה" משנות התשעים, עם מליסה ג'ואן הארט וסיילם החתול המדבר, ובתפקיד הראשי נמצאת השחקנית הצעירה קירנן שיפקה, שגדלה מול המצלמות ב"מד מן". לכאורה כל דבר פה מריח כמו רוח נעורים, אבל האומנם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully