וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג: "בגין ורבין נטעו תקווה, ואתה, ביבי, כבר מנסה שנים לעורר פחד"

26.10.2018 / 20:57

הערב (שישי) פתחה אופירה אסייג את תוכניתה המשותפת עם אייל ברקוביץ' בקשת במונולוג נחרץ בן שלוש דקות, שבו הגיבה על הקרבות המילוליים בינה לבין יאיר נתניהו ומירי רגב בשבוע החולף. בנוסף פנתה ישירות אל בנימין נתניהו: "פה זה לא רוסיה, וביבי, אתה לא פוטין"

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. צילום מסך, צילום מסך
אופירה במונולוג חוצב הלהבות, מתוך "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך, צילום מסך

אופירה אסייג פתחה הערב את תוכניתה עם אייל ברקוביץ' בקשת 12, "אופירה וברקוביץ'", במונולוג בן שלוש דקות תמימות שמגיב על כל אירועי השבוע, במסגרתם נקלעה לחילופי דברים קשים בינה לבין יאיר נתניהו ומירי רגב.

"השבוע עברתי מה שרבים עברו לפני. למה? כי ככה משפחת נתניהו החליטה. לא תזרום איתם, לא תתיישר איתם - תחטוף", אמרה אסייג. "למי שלא שמע, יאיר נתניהו צייץ בסוף השבוע בטוויטר שלו דברים פוגעניים עלי, ולו רק בגלל שבתוכנית הקודמת , כאן אצלנו באולפן, העזנו לראיין את אורנה פרץ, זאת ששעממה את ראש הממשלה כששאלה למה אין חדר מיון בקריית שמונה. ובתחילת השבוע, בפתח ישיבת הממשלה פתחה שרת התרבות והספורט את הישיבה בהגנה על בנו של ראש הממשלה. לא בנושאים דחופים, לא בנושאי ספורט ותרבות שבהם היא אמורה לעסוק, אלא בלכנות אותי 'אישה רעה'".

"אני לא יודעת אם משפחת נתניהו והגברת רגב יודעים", המשיכה אסייג, "אני לא מדברת על הדעות הפוליטיות שלי, אבל מאז שניתנה לי זכות הבחירה, הצבעתי רק למפלגות הימין. ככה זה אצלנו מסתבר - נולדים בפריפריה, סובלים ומצביעים. אבל השבוע יאיר נתניהו קרא לי שמאלנית, כי הרי כבר ברור מזמן שאצל משפחת נתניהו מי שלא מסכים איתם הוא שמאלני, ואצלם שמאלני זה קללה. אין כסף למיון בקריית שמונה - שמאלנים. אין כסף לזקנים - שמאלנים. תושבי עזה והדרום חוטפים טילים - שמאלנים. הנשיא טוען שהחוק שלו מוגזם - גם הנשיא שמאלני. הלו! תנשמו רגע. פה זה לא רוסיה, וביבי, אתה לא פוטין. כאן זו ארץ ישראל, מדינה דמוקרטית ויהודית. כן - דמוקרטית. ואתה יודע מה, ביבי? מסתבר שיש הרבה ימנים שחושבים שאתה טועה בהמון נושאים, ובמדינה דמוקרטית זה גם מותר".

"אני גם רוצה להגיד לך משהו", המשיכה אסייג. "מלא חברי כנסת בליכוד, מתוך הבית שלך, טוענים שאתה מתנהל לא טוב. רובם מפחדים לדבר בקול אבל עושים את זה יופי בחדרי חדרים. ואני לא יודע אם אתה יודע, גם מי שהדעות שלו בשמאל, גם הם נלחמים ונהרגים במלחמות ישראל, משרתים בצבא ומשלמים מסים כמוני וכמוך. מה שאתם עושים זה לפלג את העם, זה לשסות מחנות אחד בשני. בשביל מה? בשביל לשמור על כיסא? עשית פה מלחמה! ואני רוצה לומר לך משהו שבטוח אתה יודע ואולי קצת שכחת: יש שני סוגי מנהיגים. כאלה שנבחרים בזכות התקווה שהם נותנים, וכאלה שנבחרים בגלל הפחד שהם נוטעים. בגין ורבין נטעו תקווה, ואתה, ביבי, אתה כבר מנסה שנים לעורר פחד. מחרחר מריבות בין המחנות כדי לעורר פחד. פחד מכל מי שלא חושב כמוך. הפחד שגם לך חלילה יקראו שמאלני. ויאיר - בוא לאולפן. תענה לשאלות פה במקום להסתתר מאחורי המקלדת בטוויטר, לצייץ עלבונות ואחר כך גם למחוק. ואת, מירי רגב, שקלתי הרבה אם להגיב לך - את ממש לא ראויה להיות בממשלה. ואני מקווה שמהר מאוד יבינו בליכוד שיש משימות יותר חשובות במדינה מאשר להתחנף לשרה".

עוד באותו נושא

יאיר נתניהו נגד אופירה אסייג: "בהמה גסה שניהלה רומן עם גבר נשוי"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את ממש לא ראויה להיות בממשלה". אופירה אסייג למירי רגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך התוכנית התייחס גם ברקוביץ' לנושא, ואמר כי על אף שתמיד הקפיד להצהיר שיש לעזוב את משפחתו של נתניהו כשמדברים על ראש הממשלה, במקרה הזה "הילד הזה חצוף", כדבריו על יאיר נתניהו. "הילד הזה עובר כל גבול. ואני אגיד לך את האמת, אני הרמתי טלפון לביבי, אני, יום אחרי, ואמרתי לו, 'ביבי, תגיד ליאיר שיוריד את הפוסט. הוא אמר לי, 'מה? איזה פוסט?'. הוא לא ידע בכלל על הפוסט. והוא הוריד את הפוסט. אמנם זה היה באיחור וכבר כל המדינה ראתה, אבל הוא הוריד את הפוסט".

"הילד הזה בעייתי והוא עושה לו נזקים", הוסיף ברקוביץ'. "יאיר, אם אתה נכנס למשחק של הגדולים, ואתה מלכלך על הגברת הזאת, שהיא אמא לילדים, ואתה מלכלך על אמנון אברמוביץ', שהוא גיבור ישראל, נכנסת פה למשחק של הגברים. תדע שהביקורת עליך תהיה מאוד כואבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully