וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן אנדרסון יתרום את הכנסותיו מההופעות בישראל לקרן החדשה לישראל

28.10.2018 / 12:59

פרסום ראשון: סולן להקת ג'טרו טאל, שהגיע לארבע הופעות בישראל, הודיע כי יתרום את הכנסותיו מהופעות אלו לקרן החדשה לישראל-שתיל ולקרן פוליפוני עבור קידום זכויות אדם וחיים משותפים בין יהודים לערבים: "אני מאמין שזה יספק תקווה לדור הצעיר"

איאן אנדרסון ג'טרו טאל טול ג'תרו. AP
יתרום לקרן החדשה. איאן אנדרסון/AP

פרסום ראשון: איאן אנדרסון, סולן להקת ג'טרו טאל שהגיע לארבע הופעות בישראל, הודיע (ראשון) כי יתרום את הכנסותיו מהופעות בישראל לקרן החדשה לישראל ולקרן שמטרתה קידום דו-קיום בין יהודים לערבים. אנדרסון הופיע פעמיים בהיכל התרבות בתל אביב, ביום חמישי שעבר במרכז הקונגרסים בחיפה והערב יופיע בבנייני האומה בירושלים.

סולן הלהקה האגדית הודיע כי יתרום את ההכנסות מ-3 הופעותיו בישראל, במסגרת סיבוב עולמי לציון 50 שנים להיווסדה של הלהקה, לשתיל, הזרוע הביצועית של הקרן החדשה לישראל, ולקרן פוליפוני עבור קידום זכויות אדם וחיים משותפים בין יהודים לערבים.

תרומתו של איאן אנדרסון לשתיל ולקרן החדשה לישראל תינתן על רקע תמיכתו בזכויות אדם ובזכויות נשים, ותרומתו לקרן פוליפוני תינתן על רקע פעילותה לחיבור בין יהודים וערבים בישראל באמצעות מוזיקה קלאסית. "אני מאמין שזה יספק תקווה לדור הצעיר ויאפשר להם לממש במציאות ערכים של חיים משותפים בהרמוניה", אמר איאן אנדרסון.

מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, מיקי גיצין, בירך על החלטתו של אנדרסון: "אנחנו שמחים ונרגשים לקבל את תרומתו של איאן אנדרסון, יחד עם קרן פוליפוני, ומודים לו על כך בחום. התמיכה שלו בעבודה שאנחנו עושים היא הצהרה חשובה של אמן בינלאומי, ומראה על מחויבות עמוקה. אנחנו מעודדים עוד אמנים בינלאומיים להגיע לישראל, לרגש את הקהל הישראלי ולתרום לפעילות למען זכויות אדם, שוויון ודמוקרטיה".

מיקי גיצין, מנכ"ל הקרן החדשה.
"מחויבות עמוקה". גיצין

בריאיון שהעניק לוואלה! תרבות לפני כשבועיים הסביר אנדרסון מדוע הוא תורם לארגונים חברתיים ופוליטיים: "אתה יכול לעמוד מהצד, במרחק של אלפי מיילים, ולהשליך את האמונות שלך והביקורת שלך על מקום מסוים - או שאתה יכול לקחת חלק. אני מעדיף לקחת חלק. זה לא אומר רק להופיע בישראל, אלא גם להיות שותף בעמותות צדקה מקומיות שתורמות בצורה החיובית ביותר כדי לאחד בין האנשים באזור באמצעות מוזיקה. אנחנו מצליחים לחבר בין אנשים מתרבויות שונות ולגרום לאנשים להרגיש שייכים וקשה לי להבין איך מישהו יכול לבקר אותי על הפעילות הזאת. אולי זה בגלל שהם לא מצליחים להסתכל על התמונה הגדולה. זה מאכזב שאנשים לא יודעים לעשות את ההבדלה. מצד שני, אני יכול בקלות לבקר מישהו שפועל אך ורק למען הרווח הכלכלי בלי להתייחס למורכבות הפוליטית, התרבותית והחברתית של המקום. אני יכול לחשוב על כמה שמות שהופיעו בישראל רק בשביל הכסף, אבל אני לא אציין את השמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully