וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו ליידי גאגא בקלפי: מה לראות בקולנוע ביום השבתון?

29.10.2018 / 19:56

לראשונה אי פעם, הבחירות המקומיות יהיו יום שבתון. לא בטוח אם זה יעלה את אחוזי ההצבעה, אבל זה בטח מפנה לנו זמן ללכת לקולנוע, אז הנה עשרה סרטים טריים יותר או פחות שכדאי לראות

AP

יום שלישי ידוע כאחד הימים העמוסים ביותר באולמות הקולנוע המקומיים. זאת, כמובן, הודות להצלחת יוזמת השלייקעס, המאפשרת לפנסיונרים לרכוש בו כרטיס בעשרה שקלים בלבד, מה שכמובן מוביל לתורים ארוכים ותפוסה כמעט מלאה.

מחר, שלישי 30.10, התנועה צפויה להיות סואנת עוד יותר, כיוון שהפעם תהיה חגיגה כפולה: לראשונה, גם הבחירות לרשויות המקומיות יהיו יום שבתון, ואלה כמובן חדשות טובות לא רק לנטפליקס אלא גם למסעדות, קניונים וכמובן גם בתי הקולנוע.

אז חוץ מאשר לקבוע את עתיד העיר שלכם בחמש השנים הקרובות, אפשר יהיה לנצל את הבחירות גם לבילוי בקולנוע. חשוב רק לציין שהמחירים רגילים, אלא אם אתם פנסיונרים, אז אל תצפו להנחות מהסוג שיש ביום הקולנוע הישראלי וכדומה.

עשרות סרטים מוצגים כרגע באולמות הקולנוע השונים. חלקם טריים - רק בסוף השבוע האחרון עלו חמישה תוצרים חדשים; חלקם מוקרנים כבר כמה שבועות או אפילו כמה חודשים, אבל אם פספסתם אותם, הנה הזדמנות מצוינת להשלים אותם, ולא על חשבון שעות העבודה.

מתוך המבחר הזה, הנה מדריך קצרצר לעשרת הסרטים שהכי שווה לראות ביום השבתון. צפייה נעימה, ושימו קולנוע בקלפי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully