וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקן ביט בוקס וננה מושקורי: חמש המלצות לתחילת נובמבר

1.11.2018 / 0:00

בלקן ביט בוקס באים להרים את הבארבי, הזמרת האגדית ננה מושקורי מגיעה למופע יחיד - ועוד כמה המלצות תרבותיות שוות שאסור לפספס השבוע. ויש גם אזהרה אחת ממה כדאי להתרחק

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלקן ביט בוקס

אחד ההרכבים הטובים בישראל, בלקן ביט בוקס, ידוע בשואו המעולה שהוא נותן לקהל. אז אם בא לכם להרים את הידיים, להקפיץ את הרגליים, לשיר בטירוף ולחוש אקסטזה - זו בדיוק ההופעה בשבילכם. שעה וחצי של שיכרון חושים מרענן.

מתי? הערב, 20:30

איפה? מועדון הבארבי, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הסיפור החיפאי

סיור בעקבות ההיסטוריה של הקהילה הגאה בחיפה, שיח על ההיבטים הפוליטיים והתרבותיים של "הזהות הפלסטינית", פאנל נשי אקטיביסטי, סיורי אוכל מסקרנים והקרנות סרטים: בכל אלו ועוד תוכלו לקחת חלק בפסטיבל הסיפור החיפאי שמטרתו להאיר את הקהילות השונות שחיות זו לצד זו בחיפה. נושא הפסטיבל השנה הוא "אקטיביזם של זהויות" ותישאלנה שאלות על זהות, אקטיביזם ושותפות. את הפסטיבל מפיק בית הגפן - מרכז תרבות ערבי יהודי בחיפה ולא מעט מהפעילויות והאירועים בו הם בחינם.

מתי? 1-5 בנובמבר

איפה? תיאטרון בית הגפן - ומקומות נוספים ברחבי העיר

מבט לחיפה מחוף קריית חיים, אפריל 2015. ראובן קסטרו
חיפה/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי בפעם האחרונה רקדתם במוזיאון?

החל מיום שלישי ולאורך כל נובמבר ודצמבר יהפכו אולמות התצוגה במוזיאון ישראל, בכל יום שלישי בשבוע, לחללי ריקוד שיזמינו את הצופים להשתתף במפגש בין רקדנים ליצירות אמנות. בסדרת מופעי המחול החדשה ייערכו 8 מופעים בחללים אינטימיים כגון גלריות "ארץ כנען", "ישראל בימי התנ"ך" ובתערוכות השונות של אמנות ישראלית.

מתי? החל מ-6 בנובמבר ומדי יום שלישי

איפה? מוזיאון ישראל בירושלים

רננה רז. ניר פקין
גם היא תופיע שם בהמשך החודש. רננה רז/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ננה מושקורי

לאחר שהופיעה בישראל לפני שלוש שנים, חוזרת האגדה ננה מושקורי לישראל ל-2 מופעים - בתל אביב ובחיפה. מושקורי, זמרת יוונייה ילידת כרתים, מכרה מעל 300 מיליון עותקים מאלבומיה והצליחה לבנות קריירה עולמית מרהיבה שבה שרה מוזיקה יוונית, ג'אז, שנסונים צרפתיים ועוד ועוד.

מתי? 6-7 בנובמבר

איפה? היכל התרבות תל אביב (6.11) ואודיטוריום חיפה (7.11)

מושקורי עם שארל אזנבור שהלך לעולמו החודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החצר האחורית בהופעה

"זו הייתה הפגנה נהדרת בכיכר במוצאי שבת
את זוכרת איך נפגשנו שם ליד הקונדומט
ואיך המטבע נפל תיכף כשהחלפנו מבט
הלאה הכיבוש! את צעקת וגמרת מיד"


"החצר האחורית" היא אחת הלהקות האמיצות בישראל. חבריה - יענקל'ה רוטבליט, תומר יוסף, גדי רונן, איתמר ציגלר, רון בונקר ותום דרום - לא חוששים להביע דעה פוליטית ולמחות על המצב. לאור היעדר התבטאויות מצד כל אמני ישראל, זה בהחלט מרענן. כעת הם חוזרים מפגרת הקיץ לסיבוב הופעות חורפי חדש שייפתח בברלה מיוזיק קלאב בקיבוץ להבות חביבה. הם ישירו את שירי שני אלבומיהם הראשונים והמשובחים ושמועות גורסות כי ינסו גם חומרים חדשים על הקהל.

מתי? יום שישי, 2.11 ב-22:00

איפה? ברל'ה מיוזיק קלאב, קיבוץ להבות חביבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט "ונום"

השבוע הזה הוא חגיגה דמוקרטית, בה יותר מתמיד צריך לקבל את רצון העם, ואנחנו דווקא בדרך כלל זורמים עם ההעדפות הקולנועיות של הקהל הרחב - ובכל זאת, קשה שלא להיות מתוסכלים מן העובדה שסרט כמו "ונום", שאפילו כוכבו טום הרדי יצא נגדו, שובר קופות, גם בישראל. אז נכון, כמעט כל תוצר גיבורי-על נהיה אוטומטית להיט בימינו, בטח אם הוא קשור למארוול, אבל למפח הנפש המסוים הזה פשוט לא מגיע להכניס כל כך הרבה כסף, ולכולנו יש דברים טובים יותר לעשות עם הארנק ועם האנרגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully