וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: שני מנקים התפשטו מול מגישי הרדיו ההמומים

3.11.2018 / 0:18

מתיחה מוצלחת בבריטניה הפילה כמה מגישי רדיו בשעה שהגישו את התוכנית הקבועה שלהם. התגובות היו המומות עד שאחד המגישים הציע בתמימות: "אנחנו צריכים עכשיו להצטרף אליהם?" וגרר הלם מוחלט

thisisheart

תארו לעצמכם סיטואציה במהלכה אתם יושבים בעבודה בעוד יום רגיל ולפתע מול עיניכם מופיעים שני מנקים בעירום מלא. כיצד אתם הייתם מגיבים לסיטואציה המפתיעה?

עם הסיטואציה הזאת נאלצו להתמודד מגישי תוכניות ב-Heart Radio לפני כחודשיים, כשהוידאו, הערוך כמובן, עלה השבוע ליוטיוב ותפס את המגישים המובכים והתגובות הראשוניות שלהם. המנקים הם חלק משירות נטורליסט קלינרס, ששולח מנקים בעירום בכל רחבי בריטניה.

עוד בנושא:
מגישת טלוויזיה פוטרה בגלל "תלבושת לא הולמת" במהלך שידור חי
זה רדיו? זוג זרים הפשיטו זה את זה בשידור חי - והמשיכו למיטה

כך זה היה נראה בשידור חי

הראשונה להיתפס הייתה המגישה סיאן וולבי. וולבי לא שמה לב לסטיב וליאן, שני המנקים, גם כשהם ניקו אבק ממש בצמוד אליה. לפתע היא הסתובבה לעבר ליאן וצעקה: "אלוהים ישמור! חברים!" והחלק לצחוק בקול רם.

הבאים ליפול במתיחה היו צמד המגישים המפורסמים אמה באנטון וג'יימי ת'יקסטון שראו כיצד השניים מתחילים להתפשט מול עיניהם. "אנחנו צריכים להצטרף אליהם או משהו בסגנון", אמר המגיש המובך, ובאנטון צעקה בתגובה: "לא!", והוסיפה: "אני לא יודעת מה הייתי עושה אם ג'יימי היה מתחיל להתפשט, כנראה הייתי צריכה לעזוב".

עוד באותו נושא

שדרן רדיו עשה סקס בחדר החדשות - מבלי לדעת שהוא מצולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully