וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדי צרפתי חושף: "מרים ילן שטקליס הייתה מאוהבת בשמוליק קראוס"

1.11.2018 / 0:01

את הדברים אומרים הסופר אהרון אפלפלד ז"ל והבמאי צדי צרפתי בסרט חדש, "לבדיתי", אודות המשוררת מרים ילן שטקליס שישודר במסגרת רצועת "העברים" בשבת הקרובה בשעה 22:00 ב-כאן 11: "קראוס היה מוחמא. זו לא עוד חתיכה אלא מרים ילן שטקליס"

צילום מסך

סרט חדש אודות המשוררת מרין ילן שטקליס (שישודר בשבת ב-22:00 בכאן 11) עוסק בין השאר ביחסים שהיו בינה לבין המוזיקאי והזמר שמוליק קראוס, בעיקר באלו שנוצרו ביניהם מאז שהלחין את "הבובה זהבה" לאלבומה היחיד של שלישיית החלונות הגבוהים. כשקראוס הסתבך בפלילים הגנה עליו שטקליס בחירוף נפש, ובהמשך נוצר ביניהם חיבור אמנותי כשקראוס (יחד עם אשתו דאז ג'וזי כץ), יצר את המופע והאלבום "לבד לבד ביחד לבד" שבו שטקליס הייתה מעורבת.

בקטע המצורף מדברים ג'וזי כץ, צדי צרפתי שביים את המופע בזמנו, והסופר אהרון אפלפלד ז"ל (שהיה ידידה של שטקליס) על היחסים המיוחדים שנרקמו בין שטקליס לקראוס. צרפתי אומר כי שטקליס התעלמה ממנו באופן מופגן במהלך הפקת המופע, וכי "היא רצתה את קראוס לעצמה" וכי "הייתה מאוהבת בו". וקראוס עצמו? "הוא היה מוחמא מזה", לדבריו. "לא היה מדובר בעוד חתיכה אלא במרים ילן שטקליס. זה נורא נחמד היה לראות אישה מבוגרת שמסוגלת להתאהב. היא התאהבה והיא נתנה לו את עצמה".

אפלפלד מוסיף: "אני מניח שהיה בזה גם משהו רומנטי, בפנטזיה יותר. הוא היה גבוה, בריון, ישב בבית סוהר. זה התאים לדפוס הסנטימנטלי שלה. והוא מצדו נענה לה".

מרים ילן שטקליס צדי צרפתי. צילום מסך, צילום מסך
ילן שטקליס וצרפתי/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully