וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 25 שנה: אהרל'ה ברנע פורש מחברת החדשות

1.11.2018 / 10:58

העיתונאי הוותיק, ששימש בעבר כפרשן לענייני ערבים וכמגיש "אולפן שישי", הודיע כי הוא פורש מחברת החדשות: "הגיע הזמן לומר שלום. אחרי 25 שנה, אחרי שנערמו המספרים על שנותינו וגילנו - כך מנהגו של עולם - הגיע הזמן לפנות מקום לדור הצעיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כעבור 25 שנה. אהרל'ה ברנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאי הוותיק אהרון ברנע הודיע (חמישי) כי הוא פורש מ"חברת החדשות" אחרי 25 שנה. במכתב פרישה ששלח לחבריו כתב ברנע: "אחרי עשרים וחמש שנה (פחות שלושה ימים) הגיע הזמן לומר שלום. במשך 25 שנה מרתקות ומהנות ביותר עשינו יחד את כל שביכולתנו ובכישרוננו להעמיד את חברת החדשות במקום הראשון ובמדרגה העליונה בסולם עושי החדשות במדינת ישראל. אחרי 25 שנה, אחרי שנערמו המספרים על שנותינו וגילנו - כך מנהגו של עולם - הגיע הזמן לפנות מקום לדור הצעיר".

ברנע, ששימש בעבר בשלל תפקידים, ביניהם פרשן לענייני ערבים ומגיש "אולפן שישי", כתב עוד: "הגם שכוחנו עדיין במותננו וכושר הריצה שלנו אחרי אירועי היומיום עדיין לא נפגם, יש להכיר במציאות: בנינו לא רק מערכת למופת בארץ אלא גם משפחה אוהבת ומפרגנת שאיני מכיר כמותה בשום ארגון או מקום עבודה אחר (...). בשנתיים הראשונות רדפנו אחרי מי שהקדים אותנו, אבל מהלילה הנורא ההוא של רצח רבין התהפכה הקערה ומאז כולם רודפים אחרינו ואותנו אי אפשר להשיג. על כך מגיעה תודה גדולה לכולם".

"סביר להניח שעוד ניפגש", סיכם ברנע בן ה-74. "ימים יגידו ועוד יסופר. מן הראוי בשעה הזו לזכור את דברי החכם הסיני הזקן שאמר פעם 'הבנאדם חושב שהזמן עובר, אבל הזמן חושב שהאדם עובר'. תודה לכולם על שנים רבות ונהדרות".

ברנע, שהגיש בשנים האחרונות תכנית ראיונות אישית בערוץ הכנסת, היה זה שהעביר את הדיווח על מצבו של ראש הממשלה יצחק רבין ביום הרצח. ב-23:15 מסר את הידיעה על מותו כשמאחוריו התרחשה המולה. הוא פנה למגיש יעקב אילון ואמר: "הרבה שנים אני עובד במקצוע הזה של התקשורת, יעקב, מעולם לא העליתי בדעתי שאני אהיה זה שאבשר לך על כך, לא העליתי בדעתי. אבל זה מה שנתבשרנו כאן, והמהומה שמאחוריי כבר, באמת משנית, באמת משנית".

הדיווח על רצח רבין

אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות, נפרד מברנע: "אהרל'ה הוא דמות מפתח בחברת החדשות וממעצביה. ב-25 שנותיה של חברת החדשות אנחנו מתגאים בעשייה של אהרל'ה ומלמדים את צעירי העיתונאים ללכת בדרכו - דרך של אמת, של דיווח ישר, הוגן ומדויק. שידוריו של אהרל'ה הם נכס צאן ברזל של החברה הישראלית בימיה השמחים והכואבים ביותר, ודמותו היא אחת האהודות בשידורי הטלוויזיה הישראלית לאורך שנים. אהרל'ה, תודה לך על שנים של שליחות ומסירות, אנחנו אוהבים אותך ומאחלים לך הצלחה ובריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully