וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה בער ל-HOT לשתף בקמפיין שלהם את רונאלדו החשוד באונס?"

5.11.2018 / 11:23

ברקע החלטת משטרת לאס וגאס לפתוח בחקירה סביב תלונת האונס שהוגשה נגד הכדורגלן, מתגברת המחאה נגד HOT שיצאה בקמפיין בהשתתפותו. גיא פינס: "בכל העולם משדרים מסר החלטי נגד ההטרדות. בהוט לגמרי יכלו לחכות". ח"כ מיכל רוזין: "ביזיון ועלבון"

אופירה אסייג, רונאלדו. HOT,
רונאלדו עם אופירה וברקוביץ'/HOT

ברקע החלטת משטרת לאס וגאס לפתוח בחקירה סביב תלונת האונס שהוגשה נגד הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו על ידי אמריקאית בת 34, בישראל הולכת וגוברת המחאה נגד HOT על ההחלטה לצלם קמפיין עם הכדורגלן. שני אנשי הטלוויזיה והרדיו אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הצטלמו עם רונאלדו לקמפיין המדובר, וגם הם זכו לביקורת חריפה. יצוין כי הקמפיין שצולם עם רונאלדו עדיין לא עלה כלל לאוויר.

ח"כ מיכל רוזין (מרצ), לשעבר מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, אמרה לוואלה! תרבות: "שיתוף הפעולה של חברת הוט עם שחקן הכדורגל רונאלדו שחשוד בתקיפות מיניות הוא ביזיון ועלבון למנויי הוט ולכלל אזרחי המדינה. מה בער לחברת הוט לשתף חשוד בעבירות מין חמורות בפרסומת שלהם, בזמן שמתנהלת נגדו חקירה משטרתית ועדויות נוספות מצטברות. לכאורה מדובר בעבריין מין סדרתי שמנצל את הפרסום שלו בשביל לפגוע בנשים. בהחלטה קלוקלת זו, חברת הוט בוחרת להאדיר גברים פוגעניים, רק בשל כוחם ומעמדם, על חשבון נפגעי התקיפה המינית בישראל ובעולם, ובכך מעבירה מסר שעבירות מיניות הן נסלחות אם אתה מפורסם. עלינו להוקיע את הפוגעים, על אחת כמה וכמה כשהם מפורסמים ובעלי שם".

גל שרגיל העומדת בראש עמותת "אחת מתוך אחת" אמרה לוואלה! תרבות: "לא ברור איך בעידן של היום נותנים לגברים מפורסמים במה אחרי שהם מואשמים על ידי נשים בתקיפה מינית. ההחלטה של הוט, שאדם כזה ייצג אותם, מראה כי לא נורא שנשים נפגעו לכאורה על ידי רונאלדו, מה שחשוב זה הכסף, ורונאלדו מביא כסף להוט. הוט צריכים לחשוב שוב, האם אדם שמואשם בכמה תקיפות מיניות ראוי לייצג אותם, אם כי התשובה ברורה - לא".

חברת הכנסת מרב מיכאלי צייצה בטוויטר: "יוצא קמפיין של HOT עם רונאלדו שנחשד בתקיפה מינית. זה לא ראוי ולא מכבד, לא נשים ולא את HOT. אני קוראת להוט לתקן את הטעות ולגנוז את הקמפיין. אולי גם הם קמו בלי עדשות אבל עכשיו שישימו".

מרב מיכאלי, אופירה וברקוביץ' 9/3/2018. צילום מסך
מרב מיכאלי אצל אופירה וברקוביץ'/צילום מסך

אורית סוליציאנו. מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אמרה לוואלה! תרבות: "ההחלטה של חברת הוט היא מבישה ומקוממת. בהחלטה זו מגלים ראשי הוט אטימות וחוסר הבנה לרוח התקופה - מה שהיה לא יהיה יותר ונשים לא ישתקו ולא יתנו לנושא האלימות המינית לרדת מסדר היום. אני קוראת לראשי הוט לא להעלות את הקמפיין המביש".

"אני לא סגור על זה שאם הייתי חברת תקשורת גדולה, זה בדיוק הזמן שהייתי מצלם פרסומת עם רונאלדו", כתב בטוויטר איש הטלוויזיה גיא פינס. "נכון, זה רק אוסף של תלונות בינתיים. אבל בכל העולם משדרים מסר החלטי נגד ההטרדות המיניות, ומה בארץ? אווירת 'מה הם רוצים ממנו הוא כזה הורס'. בהוט לגמרי יכלו לחכות".

העיתונאי יעקב אחימאיר תקף דווקא את אסייג: "אופירה אסייג זכתה למחמאות רבות על נאומה החריף נגד נתניהו. יריביו היו מאושרים. אופירה תוארה כאמיצה. מעניין מה יאמרו עליה כעת כשהיא מצולמת עם נאשם באונס - כריסטיאנו רונאלדו הכדורגלן הכוכב. נו, מה תאמרו עליה היום?".

ב-HOT סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully