וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין נעצר לאחר שחבט באדם במהלך קטטה על חנייה

2.11.2018 / 20:43

החקיין המפורסם ביותר של טראמפ הסתבך, לאחר שוויכוח על מקום חנייה ברחובות ניו יורק הפך לקטטה סוערת. הוא צפוי לעמוד לדין באשמת תקיפה. הנשיא האמריקאי בתגובה: "מאחל לו בהצלחה"

אלק בולדווין. GettyImages
הסתבך. אלק בולדווין/GettyImages

בזמן שטראמפ שואב השראה מ"משחקי הכס" כדי ליצור ממים שיעבירו מסרים תוקפניים לאיראן, החקיין הכי מפורסם שלו תוקף מטרות הרבה פחות חזקות. השחקן אלק בולדווין, שבשנתיים האחרונות ידוע בעיקר בזכות הפארודיות שלו על הנשיא האמריקאי ב"סטרדיי נייט לייב", נעצר היום (שישי בבוקר שעון החוף המזרחי), לאחר שחבט באדם במהלך קטטה ברחובות ניו יורק.

הסיבה לקטטה: ריב על מקום חנייה, בסמוך לביתו של הכוכב. בולדווין עמד לחנות ואז הבחין בנהג שתופס לו את המקום. הוא התעמת איתו, והמחלוקת הסלימה. בסופו של דבר, כך לפחות לפי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, השחקן זעק "לך תזדיין" ונתן אגרוף לאדם השני. המשטרה מיהרה להגיע למקום, ועצרה את השחקן. לפי הפרסומים, הוא צפוי בהמשך לעמוד לדין באשמת תקיפה.

בולדווין, בן שישים, הוא מהשחקנים הפוריים בהוליווד, ונוסף להופעותיו הטלוויזיוניות, ניתן היה לראות אותו השנה גם ב"משימה בלתי אפשרית: התרסקות" וב"שחור על לבן", שגם בו ביקר את טראמפ.

התקשורת האמריקאית קיוותה אולי כי הנשיא ינצל את ההזדמנות כדי להקניט את בולדווין ולסגור חשבון, אבל הוא הסתפק בתגובה דיפלומטית: "אני מאחל לו בהצלחה".

אלק בולדווין בלוויה של ג'יימס גנדולפיני. GettyImages
אל תתפסו לו את החנייה. אלק בולדווין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully